کد خبر : 1854324 | 28 آبان 1401 ساعت 19:40 | 7.6K بازدید | 17 دیدگاه

فن‌دایک: آرزوی دیرین هلند را برآورده می‌کنیم

ویرژیل فن‌دایک می‌گوید تیم ملی هلند احیا شده است و در جام جهانی قطر برای برآورده کردن آرزوی دیرین هلندی‌ها یعنی فتح جام طلایی تلاش خواهد کرد.

فن‌دایک: آرزوی دیرین هلند را برآورده می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند که در جام جهانی 2018 حضور نداشت درحالی امسال دوباره به تورنمنت بازگشته که خیلی‌ از هلند امسال به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در قطر یاد می‌کنند.

هلندی‌ها که سه بار در سالهای 1974، 1978 و 2010 نایب‌قهرمان جام جهانی شده‌اند قهرمانی و بالای سر بردن جام طلایی را یکی از آرزوهای ملی‌شان می‌دانند و ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلند، می‌گوید بازیکنان نارنجی‌پوش در حال حاضر معتقدند بیش از هر زمان دیگری شانس برآورده کردن این آرزو را دارند.

لوئیس فن‌خال که در حال مبارزه با سرطان است با اینکه پیشتر بازنشسته شده و با مربی‌گری خداحافظی کرده ولی با جسارت به میدان برگشت تا هدایت لاله‌های نارنجی را در قطر به عهده بگیرد. یکی از دلایل افزایش امید هلندی‌ها به تورنمنت امسال حضور فن‌خال روی نیمکت است.

1765616

فن‌دایک که یورو2020 را به دلیل مصدومیت از دست داده با ستایش از تیم ملی کشورش و فن‌خال به فرانس24 گفت:" ما باید به قابلیت‌های خودمان باور داشته باشیم و با اطمینان از کیفیت بچه‌های هلند و اعتماد به نفس بازی‌ها را شروع کنیم.

ما یک مربی استثنایی و بسیار باتجربه داریم و بازیکنانی داریم که در بزرگترین باشگاه‌های دنیا، در بالاترین سطح بازی می‌کنند.

ما هم تجربه داریم و هم استعداد جوان. این تیم ملی هلند ترکیب ایده‌آلی از تجربه و استعدادهای جوان است. ولی قبل از هر چیز روحیه تیمی است که ما را به این تیم امیدوار کرده و به نظرم این کلید موفقیت است. البته که موفق شدن در یک تورنمنت هیچوقت قطعی نیست ولی ما این حس را داریم که بالاخره می‌توانیم بزرگترین آرزوهای هلندی‌ها را محقق کنیم".

دیدگاه‌ها