کد خبر : 1853725 | 24 آبان 1401 ساعت 21:00 | 15.2K بازدید | 16 دیدگاه

فن‌دایک: سنگال بدون سادیو مانه هم قدرتمند است

ویرژیل فن دایک، مدافع باتجربه تیم ملی هلند، اذعان داشت بابت مصدومیت سادیو مانه ناراحت شده است.

فن‌دایک: سنگال بدون سادیو مانه هم قدرتمند است

به گزارش "ورزش سه"، نام سادیو مانه با وجود مصدومیت در ترکیب بایرن مونیخ در جریان پیروزی هفته گذشته مقابل وردربرمن، در نهایت در لیست تیم ملی سنگال برای جام جهانی 2022 قرار گرفت. البته تردیدی وجود ندارد که سادیو مانه در بازی افتتاحیه گروه اول در ترکیب سنگال مقابل تیم ملی هلند در تاریخ 21 نوامبر حضور نخواهد داشت. حالا ویرژیل فن دایک بابت این اتفاق ابراز تاسف کرده و البته مدعی شد تیم ملی سنگال بدون سادیو مانه نیز رقیبی قدرتمند برای لاله های نارنجی در جام جهانی خواهد بود.

1763713

ویرژیل فن دایک گفت: "هر اتفاقی برای سادیو مانه رخ دهد دشوار خواهد بود. من فکر نمی کنم او در دیدار مقابل هلند قادر به حضور در میدان باشد، اما آنها بدون سادیو مانه نیز تیم فوق العاده ای در اختیار دارند. البته من قبل از هر چیز برای خود سادیو بابت این مصدومیت ناراحت بودم. صادقانه به خاطر این اتفاق خوشحال نیستم و خودم نیز موقعیت مشابهی را تجربه کرده و به خاطر مصدومیت رقابت های یورو در سال 2021 را از دست دادم.

ما بازیکنان برای رسیدن به این مرحله بسیار سخت تلاش می کنیم و سادیو مانه شخصیت مهمی در گروه بازیکنان تیم ملی سنگال و برای این کشور محسوب می شود. اما این آسیب دیدگی برای مانه دشوار است و من برای او متاسفم. فقط می خواهم به خود سادیو بگویم که چه او بازی کند و چه نه، بازی بسیار سختی برابر سنگال در انتظار تیم ملی هلند خواهد بود."

دیدگاه‌ها