کد خبر : 1854345 | 28 آبان 1401 ساعت 21:44 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

اریک دایر: باید از فوتبال لذت برد نه نوشیدنی

اریک دایر، ستاره تیم ملی انگلیس، می‌گوید هواداران نباید به خاطر ممنوعیت الکل در قطر سخت‌ بگیرند.

اریک دایر: باید از فوتبال لذت برد نه نوشیدنی

به گزارش "ورزش سه"، فیفا دیروز و بعد از دریافت درخواست لحظه‌آخری قطر برای ممنوعیت فروش و مصرف الکل در استادیوم‌ها و اطراف استادیوم‌های برگزاری جام جهانی اعلام کرد با این درخواست موافقت کرده است.

بعد از تنش‌های ایجاد شده درباره این موضوع امروز اینفانتینو، رئیس فیفا، موضع‌گیری کرد و خطاب به کسانی که به این تصمیم انتقاد داشتند گفت:" مشکل‌تان چیست؟ الکل؟ خب، سه ساعت نخورید، مگر چه می‌شود؟"

اریک دایر، ستاره تیم ملی انگلیس، که روز دوشنبه اولین بازی‌اش در جام جهانی را مقابل ایران برگزار می‌کند در مصاحبه با شبکه بی‌بی‌سی درباره این جنجال‌ها صحبت کرد و به هواداران گفت خیلی سخت نگیرند چون بدون نوشیدنی هم می‌شود از جام جهانی لذت برد. به نظر می‌رسد اریک دایر از بازیکنان فیکس سه‌شیرها در این تورنمنت باشد و روز دوشنبه مقابل ایران به میدان برود.

1765686

ستاره ملی‌پوش تاتنهام در این مصاحبه گفت:" من اینطور فکر می‌کنم که در جام جهانی هر کس می‌تواند بدون نوشیدنی هم لذت ببرد. وظیفه ما به عنوان تیم ملی انگلیس و هر تیم دیگری که در این تورنمنت بازی می‌کند این است که فوتبالی درجه‌یک و هیجان‌انگیز بازی کنیم. این فوتبال زیبا است که فضایی عالی در استادیوم‌ها به‌وجود می‌آورد".

دیدگاه‌ها