کد خبر : 1854511 | 29 آبان 1401 ساعت 18:50 | 68.6K بازدید | 18 دیدگاه

کریس رونالدو الشحانیه را به هم ریخت

استقبال رسانه ها از ورود کاروان پرتغال به کمپ الشحانیه بی نظیر بود و دلیل آن هم به رونالدو و مصاحبه اخیر او ارتباط داشت.

کریس رونالدو الشحانیه را به هم ریخت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال روز گذشته وارد قطر شد. پرتغال در کمپ ال‌شحانیه واقع در 30 کیلومتری دوحه مستقر شده و این یکی از بهترین کمپ های قطر است. هدف این بوده که پرتغال از کانون توجهات دور باشد اما با داشتن کریستیانو رونالدو این غیرممکن است. 

1766156
1766155

به خصوص مصاحبه جنجالی اخیر رونالدو با پیرس مورگان باعث شده بود تا خبرنگاران و عکاسان زیادی از سراسر دنیا به کمپ پرتغال هجوم بیاورند. در این میان تعداد زیاد رسانه‌های انگلیسی جالب توجه بود. انگلیسی ها حتی از پرتغالی ها نیز بیشتر بودند. برخی از رسانه ها اجازه پوشش دادن ورود کاروان پرتغال را به دلیل نداشتن مجوزهای لازم پیدا نکردند. فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرده بود که از 24 ساعت قبل رسانه ها باید برای گرفتن مجوز اقدام می کردند.

1766171

نیروهای حراست حاضر در کمپ از تعداد زیاد خبرنگاران متعجب بودند. بسیاری از آنها در کوچه خیابان های اطراف دیده می شدند. خبرنگاران پرتغالی دلیل ازدحام جمعیت را مصاحبه رونالدو اعلام کردند:«این به خاطر کریستیانو رونالدو و آن مصاحبه‌اش است.» چند نفر از خبرنگاران پرتغالی معتقد بودند که مصاحبه رونالدو باعث شده تا فشار روی پرتغال بیشتر شود و فضای اطراف تیم ایده آل نیست. 

1766170

مثلا برناردو سیلوا بازیکنی بود که در کنفرانس خبری حاضر شد و بیش از نیمی از سوالات مربوط به رونالدو بود. برناردو در واکنش به انها گفت:«اخباری که از انگلیس می آید ربطی به تیم پرتغال ندارد و اصلاً روی من تأثیر نمی گذارد. روی کریستیانو رونالدو شاید تأثیر  بگذارد ولی من در مورد چیزی اظهار نظر نمی کنم.»

1766157

پرتغال با تیم های غنا، اروگوئه و کره جنوبی هم گروه است و پنجشنبه باید به مصاف غنا برود.

دیدگاه‌ها