کد خبر : 1854664 | 30 آبان 1401 ساعت 14:58 | 10.5K بازدید | 1 دیدگاه

هیدوس و شکستی که قویترش می‌کند(عکس)

کاپیتان تیم ملی قطر یک چهره دوست داشتنی با اصالت ایرانی است که همواره عصای دست تیم ملی و باشگاه السد در مسابقات داخلی و بین‌المللی بوده است.

هیدوس و شکستی که قویترش می‌کند(عکس)

به گزارش‌ "ورزش سه"، هیدوس خوش تکنیک و خوش اخلاق یکی از بهترین بازیکنان آسیا و بدون شک تیم ملی قطر و باشگاه السد است. ایرانیان نیز از دیدارهای رو در رو با او خاطرات زیادی دارند. هیدوس شماره ۱۰ و کاپیتان تیم ملی قطر و نقطه اتکا سرمربی تیم یعنی فلیکس سانچز محسوب می‌شود. اما او روز گذاشته نتوانست درخشش خاصی داشته باشد.

نکته عجیب غافل‌گیری قطر در همان ابتدای بازی و از دست دادن قافیه مقابل اکوادوری بود که بخت زیادی برای این بازی نداشت اما بازیکنان درخشانی داشت که توانست با قدرت آن‌‌ها میزبان را به راحتی شکست دهد و حتی در نیمه دوم مراعات حال قطری‌ها را بکند. این تصاویر مربوط به لحظاتی است که هیدوس سعی دارد در بین دو نیمه قطری‌ها را با ذهنیتی آماده‌تر به میدان بفرستد اما ظاهرا صحبت‌های او برای تغییر فاز تیم از یک گروه بی‌روحیه به یک مجموعه شجاع و آماده نتیجه‌بخش نبوده است.

البته شاید قطر جاه‌طلب در آینده از تجربه این شکست استفاده کند. به هر حال هر چه که باشد در مسیر پیشرفت برای رسیدن به موفقیت باید شکست خورد.

1766741

دیدگاه‌ها