
به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام رسمی پایان همکاری باشگاه خیبر خرمآباد با مهدی رحمتی، علی شجاعی با انتشار متنی در واتساپ خود به این اتفاق واکنش نشان داد. او در این پیام ضمن تشکر از زحمات رحمتی در طول فصل گذشته، از تجربه همکاری با او ابراز خوشحالی کرد.
شجاعی در بخشی از این استوری خطاب به سرمربی سابق خیبر نوشت: «دوست داشتم از تلاش و زحماتی که در این یک سال برای باشگاه خیبر، مردم خرمآباد و ما کشیدید قدردانی کنم. در این مدت از شما آموختیم و از بازی و تمرین در تیم شما لذت بردیم.»
او همچنین در ادامه پیام خود از مهدی رحمتی به عنوان یکی از مهمترین چهرههای فوتبال ایران یاد کرد و برای او در ادامه مسیر حرفهای آرزوی موفقیت داشت.
این استوری در حالی منتشر شده که همکاری رحمتی و خیبر پس از یک فصل به پایان رسیده و فراز کمالوند هدایت نماینده خرمآباد را برای فصل آینده برعهده گرفته است.
