کد خبر : 1854871 | 01 آذر 1401 ساعت 10:57 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

فردیناند:

بلینگام باید کاپیتان تیم ملی انگلیس باشد

ریو فردیناند، مدافع سابق تیم ملی انگلیس، از نمایش جود بلینگام برابر ایران تمجید کرد.

بلینگام باید کاپیتان تیم ملی انگلیس باشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس روز گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی ایران رفت و موفق شد با نتیجه 2-6 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
گل اول این بازی را بلینگام روی یک ضربه تماشایی وارد دروازه ایران کرد تا شرایط را به سود تیمش تغییر دهد و راه را برای گل‌های بعدی سه شیرها باز کرده باشد. 
این اولین گل این ستاره دورتموند در رده بزرگسالان با پیراهن تیم ملی انگلیس بود و از ارزش و اهمیت خاصی برای او برخوردار بود و تحسین بسیاری را نیز برایش به همراه داشت. 

1767149

فردیناند در پادکست وایب وید فایو پس از پایان این بازی گفت:« بسیاری اوقات پیش می‌آید که ما بازیکنی را می‌بینیم و با خودمان می‌گوییم عجب بازیکنی و حرف‌‎هایی از این دست اما در نهایت نمی‌دانیم چه اتفاقی واقعا رخ خواهد داد چون آنها جوان هستند و ممکن است اشتباه کنند اما بلینگام به شکلی خودش را در زمین عرضه می‌کند که مشخص است همین حالا باید کاپیتان تیم ملی انگلیس شود.»
او با ابراز علاقه به حضور این بازیکن در یونایتد، ادعا کرد که چنین انتقالی بعید است:« وقتی خودم را جای او قرار می‌دهم می‌دانم که احتمال حضورش در منچسترسیتی یا رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ برای او به مراتب بیشتر است. او در صورت حضور در یونایتد باید برای تغییر شرایط تلاش کند و فکر نمی‎‌کنم چنین تصمیمی داشته باشد.»
 

دیدگاه‌ها