کد خبر : 1855000 | 01 آذر 1401 ساعت 21:53 | 50.9K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش جالب ستاره چلسی به احتمال انتقال رونالدو

میسون مونت اولین بازیکن چلسی بود که در مورد شایعات مربوط به انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه واکنش نشان داد.

واکنش جالب ستاره چلسی به احتمال انتقال رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله و پرتغالی، احتمالا پس از جام جهانی و بعد از حدود یک سال و نیم منچستریونایتد را ترک می کند. مدیران این باشگاه ساعتی قبل خبر فسخ قرارداد رونالدو به دلیل مصاحبه اخیر و زیر سوال بردن تمامی اعضای منچستریونایتد را به صورت رسمی اعلام کردند. برخی اخبار حاکی از آن است که چلسی مقصد بعدی رونالدو بوده و توافقات در این خصوص صورت گرفته است. اما میسون مونت تاکید کرد فقط روی بازی های تیم ملی انگلیس در جام جهانی تمرکز کرده و هیچ علاقه ای ندارد در مورد این اخبار صحبت کند.

1767870

در خلال یک مصاحبه، یک روزنامه نگار پرتغالی از مونت پرسید: "در مورد شایعه انتقال کریستیانو رونالدو به چلسی چه احساسی دارید؟"

ستاره تیم ملی انگلیس در پاسخ گفت: "گوش دهید، من در حال حاضر برای حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس، از کشور دور هستم، بنابراین تمام تمرکز من روی درخشش در این مسابقات است. من به تازگی اولین بازی خود را در جام جهانی انجام داده ام و واقعا به مسائل دیگری فکر نمی کنم. بازی در جام جهانی چیزی بود که از کودکی آرزویش را داشتم و این تجربه همین اخیرا برای اولین بار برای من رخ داده است."

دیدگاه‌ها