کد خبر : 1855601 | 05 آذر 1401 ساعت 09:43 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراف پدری: بوسکتس در نقش پدر ظاهر شد

پدری، ستاره تیم ملی اسپانیا، می‌‎گوید سرخیو بوسکتس به او و گاوی برای حفظ آرامش در اولین بازی جام جهانی 2022 کمک کرده است.

اعتراف پدری: بوسکتس در نقش پدر ظاهر شد

به گزارش "ورزش سه"، درخشش پدری و گاوی در ترکیب بارسلونا باعث شد که لوئیز انریکه این دو بازیکن را با خودش به قطر ببرد و آنها اولین تجربه حضور در جام جهانی را خیلی زود به دست آوردند. 
حضور در چنین رقابت بزرگی در این سن کم بسیار دشوار و پر از فشار و اضطراب است اما این دو بازیکن خوش شانس بودند که بازیکنان باتجربه بسیاری در کنار آنها در اردوی اسپانیا حضور دارند تا بتوانند به آنها کمک کنند. 
پدری در گفتگو با ال پارتیزادو کوپه در این باره اظهار داشت:« من فکر می‌کردم که خیلی بیشتر از این عصبی باشم. بوسکتس به من و گاوی گفت که باید آرام باشیم. او یک روز پیش از بازی وقتی در حال گرم کردن بودیم، ما را کنار کشید و با ما صحبت کرد.»

1768731

این ستاره اسپانیایی درباره صبحت‌های مطرح شده از سوی بوسکتس گفت:« او به ما گفت که باید آرام باشیم و به اتفاقاتی که پیش از بازی رخ خواهد داد توجه نکنیم. این کلمات از سوی کاپیتان تیم باعث اطمینان خاطر ما شد. او بسیار آرام و باتجربه است و ما توانستیم از این بازی کاملا لذت ببریم.»
اسپانیا در اولین دیدارش در جام جهانی 2022 به مصاف کاستاریکا رفت و موفق شد با نتیجه 0-7 برابر این تیم به پیروزی برسد تا گام اول را قاطعانه بردارد.

 

دیدگاه‌ها