کد خبر : 1855726 | 05 آذر 1401 ساعت 19:01 | 13.4K بازدید | 6 دیدگاه

راه زیاد بود- نیامدیم:

غیبت غیرمنتظره بازیکن آلمان در نشست خبری

ممکن است عدم شرکت بازیکنی از تیم ملی آلمان در نشست خبری امروز، برای آنها دردسرساز شود.

غیبت غیرمنتظره بازیکن آلمان در نشست خبری

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در اولین دیدار خود در رقابت های جام جهانی 2022 دچار شوک بزرگی شده و با نتیجه 1-2 مغلوب تیم ملی ژاپن شد. ژرمن ها که جام را با گل زودهنگام ایلکای گوندوگان از روی نقطه پنالتی آغاز کرده بودند، در ادامه و در نیمه دوم مغلوب حریف شده و دو بار دروازه خود را باز شده دیدند. به این ترتیب عدم کسب پیروزی در بازی حساس فردا مقابل تیم ملی اسپانیا، شانس صعود تیم ملی آلمان به دور بعدی را به حداقل خواهد رساند. ساعتی قبل نشست خبری هانسی فلیک پیش از این دیدار آغاز شد و شاهد رخ دادن اتفاق عجیبی در این کنفرانس بودیم.

فدراسیون فوتبال آلمان هیچ یک از بازیکنان این تیم را در کنار هانسی فلیک به کنفرانس مطبوعاتی اجباری قبل از بازی فردا مقابل اسپانیا به سالن اعزام نکرد. نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد این کار خلاف قانون بوده و ممکن است تیم ملی آلمان با جریمه فیفا روبرو شود. دلیل این تصمیم فدراسیون فوتبال آلمان، فاصله نسبتا طولانی از کمپ محل استقرار تیم تا سالن کنفرانس بوده یا حداقل به رسانه ها اینگونه اعلام شده است.

هانسی فلیک در این رابطه گفت: "من خودم تنها به سالن نشست آمدم، چون نمی‌خواستم هیچ بازیکنی تقریبا سه ساعت را با ماشین طی کند و به همین دلیل گفتم این کار را به تنهایی انجام می‌دهم. همه 26 بازیکن مهم هستند و ما تمام تمرکزمان را روی بازی گذاشته ایم."

بازیکنان تیم ملی آلمان در دیدار اول خود برابر ژاپن و در عکس تیمی، دستان خود را در مقابل دهن قرار داده و اینگونه به برخی سیاست های کشور میزبان اعتراض کردند و اتفاق امروز، این دومین رفتار حاشیه ای ژرمن ها در این تورنمنت بوده است.

دیدگاه‌ها