کد خبر : 1855732 | 05 آذر 1401 ساعت 19:16 | 16K بازدید | 4 دیدگاه

دفاع فرانسه زیر و رو شد!

خروس‌ها پس از شروع موفقیت‌آمیز در جام جهانی با خط دفاع متفاوت در دومین بازی حاضر می‌شوند.

دفاع فرانسه زیر و رو شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه برای دفاع از عنوان قهرمانی، به جام جهانی ۲۰۲۲ آمد ولی آنها فقط ۹ دقیقه دوام آوردند و در شروع دیدار مقابل استرالیا غافلگیر شدند که البته تا پایان بازی با زدن چهار گل، جبران کردند و به برد پُر گل رسیدند، اما دیدیه دشان امشب مدافعان متفاوتی برای جدال با دانمارک انتخاب کرده است.

سرمربی فرانسه که به نظر می‌رسد از عملکرد خط دفاعی تیمش مقابل استرالیا ناراضی بوده، در دیدار امشب مقابل دانمارک ۳ بازیکن در خط دفاعی تیمش را تغییر داده تا شکل بهتری در عقب زمین پیدا کنند و با کسب پیروزی در دیدار امشب به مرحله یک‌هشتم نهایی برسند.

هوگو لوریس، رافائل واران، دایو اوپامکانو، ژول کنده، تئو هرناندز، اورلین شوامنی، آدرین ربیو، عثمان دمبله، کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان و اولیویه ژیرو ۱۱ بازیکن منتخب دیدیه دشان در دیدار امشب فرانسه مقابل دانمارک هستند که از ابتدا به زمین می‌روند.

رافائل واران، ژول کنده و تئو هرناندز ۳ مدافعی هستند که در دیدار مقابل استرالیا در ترکیب فرانسه نبودند، اما امشب از ابتدا برابر دانمارک به زمین می‌روند و جانشین ابراهیما کوناته، بنجامین پاوارد و لوکاس هرناندز شده‌اند.

البته در این بین، تئو هرناندز در حالی جانشین لوکاس هرناندز شده که برادر او روی گل خورده مقابل استرالیا اشتباه کرد و پس از آن به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت.

1770165

دیدگاه‌ها