کد خبر : 1855737 | 05 آذر 1401 ساعت 19:21 | 43.2K بازدید | 4 دیدگاه

جو آلن کجا بودی تا دقیقه 98؟

تعویضی ولز مسئول تغدیه روزبه چشمی!

شاید بتوان گفت هافبک تیم ملی ولز هم نقش پر رنگی در صحنه‌های گل ایران داشته است.

تعویضی ولز مسئول تغدیه روزبه چشمی!

به گزارش "ورزش سه" مطمئنا آنقدر تب و تاب در لحظات آخر بازی ایران با ولز بالا بود که جزییات گل‌های به ثمر رسیده تنها پس از بازبینی دوباره فیلم به خوبی قابل لمس می‌شود. 
مخصوصا گل اول که با شوت غیر منتظره و زیبای روزبه چشمی که در قعر سمت راست دروازه ولز آرام گرفت و باعث انفجار نیمکت ایران شد. در آن صحنه بازیکنی نبود که وسط زمین نباشد و همه سر هافبک ایرانی ریخته بودند.
اگر دوباره به صحنه گل اول ایران دقت کنید، کریم انصاری‌فرد از سمت چپ نفوذی را به محوطه جریمه انجام داد و قصد داشت با پای چپ توپ را به داخل شش قدم ارسال کند. اما ضربه او به پشت منطقه شش قدم آمد تا شماره هفت ولز یعنی جو آلن را در موقعیت سختی قرار دهد.

1770170

نزدیک بودن به انتهای مسابقه، کسب دومین امتیاز و البته فشار زیاد ایران روی دروازه ولز، باعث شد تا جو آلن با دست پاچگی تنها قصد دور کردن توپ را داشته باشد. این بازیکن با پای راست دفع ناقصی داشت و توپ را زمینی به پشت محوطه رساند. جایی که هیچ کدام از بازیکنان قرمز پوش حضور نداشتند و همین امر، ابتکار عمل را در اختیار ایران قرار می‎داد. 
چشمی نیز از این موقعیت به دست آمده نهایت استفاده را برد و راه شوتزنی را انتخاب کرد. وقتی که او گارد شوت زدن را گرفت، باز هم جو آلن با تکل قصد داشت توپ را بلاک کند اما کار از کار گذشت و او تنها لرزیدن تور دروازه تیمش را شاهد بود. این بازیکن حتی در گل دومم هم نبرد تن به تن را در میانه میدان به طارمی واگذار کرد تا نقش پر رنگی در برد تاریخی ایران داشته باشد. نکته جالب توجه  این بود که جو آلن به دلیل مصدومیت جزیی از ابتدا در ترکیب حضور نداشت و در دقیقه 78 به جای آمپادو وارد زمین شد تا به نوعی فرشته نجات شاگردان کی‌روش لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها