کد خبر : 1855845 | 06 آذر 1401 ساعت 10:58 | 15.8K بازدید | 14 دیدگاه

آلن شیرر:

امباپه فوق ستاره‌ای بدون نقطه ضعف است!

آلن شیرر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، از نمایش درخشان کیلیان امباپه در ترکیب فرانسه تمجید کرد.

امباپه فوق ستاره‌ای بدون نقطه ضعف است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در دومین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر به مصاف دانمارک رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
امباپه، گل پیروزی‌بخش تیمش در این بازی را روی پاس گل تئو هرناندز وارد دروازه حریف کرد و باعث شد که تیمش با توجه به پیروزی در بازی رفت برابر استرالیا، با شش امتیاز به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 صعود کند. 
او پیش از این در جریان پیروزی 1-4 برابر استرالیا در بازی اول نیز موفق به گلزنی برای فرانسه شده بود و حالا در دو جام جهانی مجموعا هفت گل به ثمر رسانده که رکوردی درخشان به حساب می‌آید. 

1770232

شیرر در گفتگو با بی‌بی‌سی درباره این بازیکن اظهار داشت:« من هیچ نقطه ضعفی در امباپه نمی‌بینم. از نظر من، او یک فوق‌ستاره است و استعدادی باورنکردنی دارد. او هر ویژگی‌ که مدنظر شماست از لمس توپ، تکنیک، پای چپ و راست، سرعت، توانایی زدن ضربه آخر، توانایی نفوذ و به ثمر رساندن گل‌‌های باورنکردنی و همچنین عادی را دارد.»
او با اشاره به اهمیت امباپه در ترکیب فرانسه گفت:« او نقطه ضعفی ندارد و خارق‌العاده است. فرانسه بار دیگر در خط حمله بسیار درخشان و تماشایی است. آنتوان گریزمان، کینگزلی کومان، عثمان دمبله و امباپه. عجب فوق‌ستاره‌ای! او امشب سرنوشت‌ساز ظاهر شد و مانند همیشه یکی از ارکان اصلی پیروزی تیم دیدیه دشان در زمین بود.»
 

دیدگاه‌ها