کد خبر : 1855933 | 06 آذر 1401 ساعت 18:36 | 52.1K بازدید | 20 دیدگاه

شب تلخ بهترین دروازه‌بان جهان در قطر (عکس)

تیبو کورتوا، دروازه بان تیم ملی بلژیک، دو گل بد در دیدار مقابل مراکش دریافت کرد.

شب تلخ بهترین دروازه‌بان جهان در قطر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو سال اخیر تیبو کورتوا به عقیده بسیاری بهترین دروازه بان دنیای فوتبال بوده است. این سنگربان بلندقامت، بارها دروازه رئال مادرید را در بازی های مختلف چه در لالیگا و چه لیگ قهرمانان نجات داده و حتی در شب برتری این تیم در فینال مقابل لیورپول، عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد. تیبو کورتوا جام جهانی امسال را نیز خوب آغاز کرده بود، اما امشب در مقابل مراکش نمایش خوبی نداشته و نتوانست دروازه اش را بسته نگه دارد.

تیم ملی بلژیک در اولین بازی خود در جام جهانی به دشواری موفق شد با یک گل از سد کانادا عبور کند. در آن دیدار آلفونسو دیویس خیلی زود می توانست تیم ملی کانادا را پیش اندازد، اما پنالتی این بازیکن را تیبو کورتوا به زیبایی مهار کرد و این فرصت طلایی برای گلزنی این تیم از دست رفت.

در دقیقه 74 این دیدار بود که ارسال سیبری از سمت چپ به صورت مستقیم و روی اشتباه مسلم تیبو کورتوا وارد دروازه شد. البته شلوغی محوطه و محدود شدن دید این دروازه بان بلندقامت نیز در رخ دادن این اتفاق بی تاثیر نبود. اما در دقیقه 90 این بار زکریا در مرکز محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای محکم به طاق دروازه، تیبو کورتوا را مغلوب کرده و گل دوم تیم ملی مراکش را به ثمر رساند تا بلژیک پرستاره این شکست تلخ را در این دیدار بپذیرد.177071417707151770716

دیدگاه‌ها