کد خبر : 1855947 | 06 آذر 1401 ساعت 19:33 | 54.4K بازدید | 26 دیدگاه

بیرانوند برای دیدار با هلند تمرین می‌کند!

با بالارفتن شانس صعود ایران از گروه B جام جهانی، حالا گلر اول تیم ملی در این تورنمنت هم به بازی دوباره در این جام امیدوارتر شده است.

بیرانوند برای دیدار با هلند تمرین می‌کند!

به گزارش "ورزش سه" علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در جام جهانی قطر، بعد از مصدومیت و شکستگی بینی‌اش، خیلی زودتر از حد انتظار به آمادگی رسید و بعد از اینکه با ماسک، تمریناتش برای حضور در بازی با ولز را پشت سر گذاشت و البته از سوی فیف اجازه بازی پیدا نکرد، امروز بدون محافظ مخصوص در تمرین نوبت عصر تیم ملی حاضر شد و پا به پای سایر گلرها به تمرین پرداخت.

بیرو که گزینه‌ای برای قرار گرفتن جلوی امریکا هم محسوب می‌شود، بعد از درخشش سیدحسین مقابل ولز و پیروزی تیم ملی، حالا با طیب خاطر، به بازی دوباره در این جام امیدوار شده است. حتی اگر بیرانوند مقابل امریکا هم به میدان نرود، در صورت صعود ایران به دور بعدی، بیرانوند این شانس را دارد تا در تمرینات بتواند برای جلب نظر کی‌روش جهت قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی در مرحله یک هشتم نهایی، تلاش کند.

صعود احتمالی ایران به عنوان تیم دوم گروه B می‌تواند این شانس را برای بیرانوند ایجاد کند تا برای بازی در مقابل هلند، صدرنشین بالقوه گروه اول جام جهانی امید داشته باشد.

1770778

دیدگاه‌ها