کد خبر : 1855949 | 06 آذر 1401 ساعت 19:41 | 7.3K بازدید | 4 دیدگاه

برناردو سیلوا:

پرتغال برای هر سناریویی آماده است

برناردو سیلوا، ستاره خلاق تیم ملی پرتغال، مدعی شد آنها نمی دانند اروگوئه از چه سبکی استفاده خواهد کرد.

پرتغال برای هر سناریویی آماده است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال فردا در شرایطی به مصاف اروگوئه یک امتیازی می رود که در اولین دیدار خود موفق شد در شرایطی دشوار از سد غنا عبور کند. برناردو سیلوا، هافبک تکنیکی تیم ملی پرتغال، در نشست خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرده و نسبت به موفقیت این مجموعه در جام جهانی قطر ابراز امیدواری کرد.

برناردو سیلوا گفت: "اروگوئه در حال حاضر یک امتیاز دارد. ما نمی دانیم که آنها می خواهند نمایشی مبتنی بر پرس شدید ارائه دهند یا می خواهند ابتکار عمل بیشتری در بازی داشته باشند. اما این دیدار با غنا متفاوت است و ما باید برای هر سناریویی آماده باشیم. آنها می توانند ابتکار عمل را به دست گرفته و در نهایت ریسک کنند یا بلافاصله شروع به پرس کنند. اما ما قصد داریم به بهترین شکل به خطرات احتمالی این تیم واکنش نشان دهیم. ما می‌توانیم در این رقابت‌ها جلوتر برویم و به کاری که انجام داده‌ایم مطمئن هستیم.

1770787

تقابل با فده والورده؟ او از نظر بدنی بسیار قوی است و ما والورده را به خوبی می شناسیم. در حال حاضر او هم با توپ هم بدون توپ یکی از بهترین هافبک های جهان است. والورده برای ایجاد فضا برای هم تیمی هایش فداکاری می کند و بی تردید او می تواند مشکلاتی برای پرتغال ایجاد کند.

خداحافظی دانیلو پریرا با جام جهانی؟ ما می خواهیم این برد را به پریرا تقدیم کنیم، زیرا او بازیکن و انسان فوق العاده ای است. به همین دلیل است که ما دوست داریم این کار را برای او انجام دهیم. اما ما سلاح های قدرتمندی داریم و آماده بازی مقابل هر تیمی در این مسابقات خواهیم بود."

دیدگاه‌ها