کد خبر : 1856209 | 08 آذر 1401 ساعت 00:22 | 75K بازدید | 5 دیدگاه

اروگوئه بدون کاپیتان به دنبال امتیاز؛

بازوبند رو کجا می‌بری برادر!

ادینسون کاوانی کاپیتان تیم ملی فوتبال اروگوئه پس از تعویض با لوئیس سوآرز فراموش کرده بود بازوبند به دستان او بسته شده است.

بازوبند رو کجا می‌بری برادر!

به گزارش "ورزش‌سه"، اروگوئه بازی را با کاپیتانی دیگو گودین مدافع باتجربه خود آغاز کرد ولی پس از اینکه دیگو آلونسو سرمربی این تیم در دقیقه 62 این بازیکن را تعویض کرد بازوبند به دیگر بازیکن باتجربه فیروزه‌ای پوشان رسید که ادینسون کاوانی بود.
با این حال تغییرات آلونسو ادامه دار شد و در دقیقه 72 سرمربی اروگوئه دو تعویض همزمان در بخش هجومی تیم خود انجام داد که یکی وارد کردن لوئیس سوآرز به جای کاوانی بود.
البته این تعویض با ابهاماتی همراه شد که سبب سردرگمی چند ثانیه‌ای کاوانی برای خروج از زمین و معطلی سوآرز برای وارد شدن به بازی کنار خط طولی بود. در این بین کاوانی که از تعویض ناراحت هم به نظر می‌رسید فراموش کرد بازوبند را در هنگام خروج به سوآرز بدهد و وقتی به نیمکت رسید تازه متوجه این موضوع شد.

1771713

در همین لحظه مهاجم تعویضی اروگوئه سعی کرد برگردد و بازوبند را به هم‌تیمی‌هایش در زمین بسپارد، ولی حاضرین روی نیمکت او را منصرف کردند تا بازیکنان حاضر در میدان با تمرکز به دنبال هدف اصلی خود یعنی جبران گل خورده باشند.
بیست دقیقه پایانی دیدار پرتغال و اروگوئه در حالی برای شاگردان آلونسو بدون حضور کاپیتان در زمین مسابقه دنبال شد که آنها در صورت باخت در این مسابقه از دو مسابقه تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند و کار دشواری برای صعود خواهند داشت.

1771724
کاوانی در پایان مسابقه در حال دلداری دادن به جانشین خود که او هم در گلزنی مقابل پرتغال ناکام بود.

دیدگاه‌ها