کد خبر : 1856775 | 10 آذر 1401 ساعت 21:39 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

مودریچ: تا آخرین نفس برای کرواسی جنگیدیم

لوکا مودریچ، کاپیتان کرواسی، بعد از صعود تیمش به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی گفت بازیکنان کرواسی هر چه در توان داشتند عرضه کردند و از صعودشان با تمام وجود خوشحالند.

مودریچ: تا آخرین نفس برای کرواسی جنگیدیم

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ، ستاره کهنه‌کار فوتبال کرواسی و رئال مادرید، امشب به عنوان رهبر کروات‌ها بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را به بازو بست تا صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر را ممکن کند.

کرواسی امشب با توجه به نتیجه‌ای که در بازی مراکش و کانادا رقم می‌خورد می‌دانست که برای صعود تنها نباید ببازد. نتیجه‌ای که در نهایت به دست آمد و تساوی بدون گل کافی بود تا مودریچ و یارانش به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعدی بشوند.

لوکا مودریچ در پایان بازی در مصاحبه خود گفت:

1773514

"از اینکه به مرحله یک‌هشتم رسیدیم با تمام وجود خوشحالیم. با توجه به عملکردی که در دو بازی قبلی نشان دادیم واقعا استحقاق صعود را داشتیم. امروز هم در مقابل تیم خوب بلژیک بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

می‌توانستیم در اوایل بازی صعود را قطعی کنیم چون موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم. ولی امروز هر چه را داشتیم در میدان خرج کردیم و همه برای تیم ملی‌شان با جان و دل کار کردند. از بازیکنان گرفته تا سرمربی و کادر فنی، همه و همه. ما برای این موفقیت‌ها زندگی می‌کنیم و تلاش‌هایمان امروز به ثمر رسید.

به هدف اول‌مان که صعود از مرحله گروهی بود رسیدیم و حالا باید به سراغ هدف‌های بعدی برویم. نشان دادیم یک تیم فوق‌العاده هستیم و هر تیمی که در مرحله یک هشتم جلوی ما قرار می‌گیرد باید بداند که اصلا حریف ساده‌ای نیستیم".

دیدگاه‌ها