کد خبر : 1856803 | 11 آذر 1401 ساعت 00:58 | 32.6K بازدید | 11 دیدگاه

حالا فهمیدیم از این بدتر هم می‌شود؛

بیلد: آلمان کوتوله فوتبال دنیاست!

رسانه آلمانی بیلد واکنش تندی به حذف زودهنگام تیم هانسی فلیک از جام جهانی داشت.

بیلد: آلمان کوتوله فوتبال دنیاست!

به گزارش "ورزش سه"، آلمان در شبی که موفق شد بیش از ده موقعیت گل روی دروازه کاستاریکا ایجاد کند و چهار گل به ثمر برساند علی‌رغم کسب سه امتیاز بازی امشب از گردونه مسابقات جام جهانی حذف شد.

اگرچه آلمانی‌ها امید داشتند با نتیجه گرفتن اسپانیا مقابل ژاپن و پیروزی خودشان مقابل کاستاریکا به عنوان تیم دوم صعود کنند اما دل بستن به نتایج تیمی دیگر در فوتبال حرفه‌ای می‌تواند برای‌ یک تیم گران تمام بشود.

1773628

آلمان به هر زحمتی بود کاستاریکا را شکست داد اما اسپانیا هم مثل مانشافت مغلوب سامورایی‌ها شد تا تیم هانسی فلیک یک حذف ناباورانه را تجربه کند. اسپانیا که با آلمان هم‌امتیاز بود به دلیل گل‌باران کاستاریکا در بازی اول با تفاضل بهتر صعود کرد.

پس از این حذف رسانه بیلد که خشم، عصبانیت و اندوه از نوشته‌اش می‌بارید به این اتفاق واکنش تندی نشان داد. این رسانه نوشت: "بعد از جام جهانی روسیه فکر می‌کردیم از این بدتر نمی‌شود اما از امروز می‌دانیم از این بدتر هم می‌شود!

ما در سال ۲۰۲۱ در مرحله یک هشتم یورو به انگلیس تعظیم کردیم و حذف شدیم و این سومین تورنمنت متوالی است که شکست خوردیم. زمانی دنیای فوتبال جلوی ما می‌لرزید اما حالا آلمان کوتوله فوتبال است! این یک درام واقعی است."

دیدگاه‌ها