کد خبر : 1856799 | 11 آذر 1401 ساعت 01:20 | 207.4K بازدید | 92 دیدگاه

حذف آلمان با یک میلی‌متر اختلاف؛

شبیه‌سازی تلویزیونی: گل ژاپن درست است!

تلویزیون بی ان اسپورت در شبیه‌سازی گل ژاپن نشان می‌دهد که بخشی از توپ روی خط قرار داشته است.

شبیه‌سازی تلویزیونی: گل ژاپن درست است!

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول آخرین بازی‌های امروز با نتایجی قابل انتظار به پایان رسید تا همه برای صعود اسپانیا و آلمان لحظه‌شماری کنند اما تنها هشت دقیقه از شروع نیمه اول کافی بود تا ژاپن با ثبت دو گل متوالی، مانشافت را از جام جهانی کنار بزند.

گل اول با اشتباه بالده و شوت تماشایی ریتسو دوآن که بین نیمه وارد زمین شد، بی‌حرف و حدیث به ثمر رسید اما گل دوم ماجراهای عجیب و غریبی داشت و چه بسا مشکوک‌ترین گل جام جهانی نیز بوده است.

ویدئو: 266117

در دقیقه ۵۳ کائورو میتامو که او نیز بین نیمه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، توپ را از آخرین نقطه عرضی زمین به دهانه دروازه فرستاد تا تاناکا با یک اشاره، دروازه خالی سیمون را برای دومین بار باز کند.

در لحظاتی که مهاجم ژاپن مشغول جشن و خوشحالی بود، داور این گل را به دلیل عبور توپ از خط عرضی مردود اعلام کرد تا همه چیز به حالت عادی بازگردد اما لحظاتی بعد ویکتور گومز نشان داد که در حال صحبت با داور ویدیویی است.

1773592
تصویری که نشان می‌دهد به نظر توپ از خط عرضی رد شده بود.

این در حالی بود که تصاویر تلویزیونی به وضوح، عبور توپ از خط دروازه را نشان می‌داد اما سرانجام داور اهل آفریقای جنوبی در سوت خود دمید و اعلام کرد که گل در موقعیت سالم به ثمر رسیده است.

در حالی که هنوز فیفا گل لاین را منتشر نکرده، تلویزیون اماراتی بی ان اسپورت در شبیه‌سازی اختصاصی مدعی شد که بخشی از توپ در جریان بازی قرار داشته و گل ژاپن در موقعیت سالم به ثمر رسیده است.

1773656

ژاپن در کمال شگفتی ۴۴ دقیقه از گل خود دفاع کرد و در حالی که آلمان با چهار گل کاستاریکا را شکست داده بود، با این گل جنجالی به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شد.

1773594
لحظه ارسال پاس به دهانه دروازه که به نظر می‌رسد توپ از بیرون وارد زمین می‌شود.
1773593
ویکتور گومز در ابتدا گل ژاپن را مردود اعلام کرد اما پس از مشورت با کمک داور ویدیویی، او وسط زمین را نشان داد تا ژاپن از اسپانیا پیش بیفتد.

دیدگاه‌ها