کد خبر : 1857002 | 12 آذر 1401 ساعت 08:22 | 17.6K بازدید | 9 دیدگاه

رفع مصدومیت شدید پولیشیچ در آستانه بازی با هلند

ستاره ایران - امریکا به هلند می‌رسد

ستاره بازی ایران – امریکا که تک گل صعود تیمش را به ثمر رساند، با غلبه بر مصدومیت، مقابل هلند حاضر خواهد شد.

ستاره ایران - امریکا به هلند می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امریکا در آخرین بازی مرحله گروهی با تک گل کریستین پولیشیچ از سد ایران گذشت و به عنوان تیم دوم گروه B راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. ستاره خط حمله چلسی بعد از باز کردن دروازه ایران، در برخورد با بیرانوند دچار مصدومیتی شدید شد تا حضورش در مرحله یک هشتم نهایی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

پولیشیچ در پایان نیمه اول بازی ایران و امریکا تعویض و به بیمارستان منتقل شد. او که جشن پیروزی و صعود را روی تخت بیمارستان برپا کرده بود، با وجود 45 دقیقه بازی، بهترین بازیکن میدان انتخاب شد چرا که همان یک گلی که به ثمر رساند سرنوشت صعود گروه را تعیین و امریکا را به جای ایران که با یک تساوی هم صعود می کرد به یک هشتم نهایی رساند.

1774271

بعد از انجام آزمایشات لازم مشخص شد که مصدومیت پولیشیچ از ناحیه شکم و لگن بوده و پزشکان تیم ملی امریکا این اطمینان را به هواداران این تیم دادند که ستاره خط حمله را به مرحله یک هشتم نهایی خواهند رساند؛ با این وجود اما همه نگران پولیشیچ و غیبت او مقابل هلند بودند.

در آستانه بازی با هلند اما وضعیت مصدومیت پولیشیچ مشخص شده و طبق آن، زننده گل صعود امریکا، با رهایی کامل از بند مصدومیت طی چند روز فرصتی که وجود داشت، آماده همراهی تیم ملی کشورش در شروع دور حذفی جام جهانی است. البته هنوز مشخص نیست که برهالتر از شروع بازی پولیشیچ را در ترکیب قرار خواهد داد یا او را برای نیمه دوم و دقایق حساس‌تر حفظ خواهد کرد. این دیدار به عنوان اولین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 از ساعت 18:30 با قضاوت ویلتون سامپایو در ورزشگاه بین المللی خلیفه آغاز خواهد شد.

1774272

دیدگاه‌ها