کد خبر : 1857040 | 12 آذر 1401 ساعت 11:17 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز مرحله جدید تمرینات گل‌گهر در ترکیه

تیم فوتبال گل‌گهر با سفر به ترکیه از امروز تمریناتش را در استانبول پیگیری خواهد کرد.

آغاز مرحله جدید تمرینات گل‌گهر در ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی بود که امیر قلعه‌نویی تمرینات تیمش را در تهران از سر گرفت و پس از چند روز تمرین و انجام یک بازی دوستانه با تصمیم کادر فنی آنها به سیرجان رفتند و فاز دوم تمرینات را در این شهر پیگیری کردند. این مرحله از آماده سازی گل‌گهر با انجام یک بازی جدی درون تیمی خاتمه پیدا کرد.
فاز سوم تمرینات گل‌گهر جهت آماده سازی برای حضور دوباره در مسابقات لیگ برتر در تهران از سر گرفته شد و آنها روز گذشته در دیداری دوستانه به مصاف ذوب آهن رفتند.
درنهایت اعضای گل‌گهر بامداد امروز عازم ترکیه شدند و اردویی 9 روزه را در استانبول برگزار خواهند کرد و با برگزاری دو سه بازی دوستانه به ایران بازمی‌گردند تا رفته رفته آماده حضور دوباره در رقابت های لیگ برتر شوند.
گل‌گهر با امیر قلعه‌نویی یکی از تیم‌هایی به شمار می‌رود که لیگ بیست و دوم را با کم‌ترین تغییرات و صرفا با اضافه کردن یکی دو بازیکن آغاز کرد و در پایان هفته یازدهم توانسته رتبه خوب سوم را بالاتر از سپاهان و پایین‌تر از استقلال و پرسپولیس به نام خود بزند.
آبی‌پوشان که موفق به کسب 21 امتیاز از 11 هفته ابتدایی مسابقات شده‌اند در شروع دوباره مسابقات روز 28 آذرماه در ورزشگاه قاسم سلیمانی از شاگردان ساکت الهامی پذیرایی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها