کد خبر : 1857102 | 12 آذر 1401 ساعت 15:51 | 18.9K بازدید | 6 دیدگاه

می‌خواستم از آن‌ها بخواهم آرام‌تر بازی کنند؛

اعتراف ستاره لهستان درباره بازی با آرژانتین

پیوتر زیلینسکی، ستاره تیم ملی لهستان می گوید قصد داشته از بازیکنان آرژانتین درخواست کند که آرام‌تر بازی کنند.

اعتراف ستاره لهستان درباره بازی با آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان مقابل آرژانتین شکست خورد اما به دلیل تفاضل گل راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر شد.

پیوتر زیلینسکی، بازیکن ناپولی در مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت احساس خود را نسبت به بازی مقابل آلبی سلسته در زمین بیان کرد: "در یک مقطع می خواستم از آرژانتینی هایی که از لیگ ایتالیا می شناسم بخواهم سرعت خود را کاهش دهند. آنها پیش از این صدرنشینی خود در گروه را قطعی کرده بودند اما من در نهایت این کار را نکردم چون فکر می کنم که این یک خواسته غیرورزشی بود و اصلاً چنین موقعیت‌هایی را دوست ندارم."

هافبک لهستانی در پایان به نحوه اطلاع از اتفاقات بازی مکزیک مقابل عربستان اشاره کرد و گفت: "انتظار آسان نبود. آنها از روی نیمکت تعویض سر ما فریاد زدند که کارت زرد نگیریم و گل دیگری دریافت نکنیم، زیرا این می تواند رده بندی را تغییر دهد.  اما وقتی مسی جلوی شما قرار می‌گیرد چه می‌توان کرد؟ ما از خطا و کارت زرد دوری کردیم و خوشبختانه توانستیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم."

گفتنی است تیم ملی فوتبال لهستان فردا در یک بازی حساس به مصاف فرانسه می رود و برنده این بازی در یک چهارم نهایی جام جهانی با تیم برنده دیدار انگلیس و سنگال رقابت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها