کد خبر : 1857109 | 12 آذر 1401 ساعت 16:38 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

لواندوفسکی از بهترین‌های دنیاست

لوریس: لهستان به خاطر شزنی صعود کرد

هوگو لوریس، گلر تیم ملی فرانسه، در نشست خبری بازی با لهستان از همتایش وویژک شزنی تمجید کرد و گفت او باعث صعود تیمش به یک هشتم نهایی جام جهانی شده است.

لوریس: لهستان به خاطر شزنی صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه به عنوان یکی از مدعیان بزرگ قهرمانی جام جهانی فردا در یک هشتم نهایی باید برابر لهستان قرار بگیرد. فرانسه در دور گروهی موفق شد با شکست استرالیا و دانمارک صدرنشین گروهش شود ولی لهستان به زحمت و با وجود شکست 2-0 از آرژانتین به عنوان تیم دوم به این مرحله رسیده است.

1774507

هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسه، فردا به رکورد 141 بازی ملی لیلیان تورام خواهد رسید و در این رابطه گفت:«این باعث افتخار من است و احساس غرور می کنم ولی در بازی فردا مهمتر از هر رکورد فردی، موفقیت تیمی است. روی لهستان تمرکز کرده ایم و می خواهیم برنده شویم.»

لوریس در مورد دوئل با روبرت لواندوفسکی گفت:«او از بهترین شماره 9 های دنیاست و سال هاست که در بالاترین سطح بازی می کند. او بازیکن مهمی در بازی فردا خواهد بود ولی ما برابر لهستان قرار می گیریم، نه فقط لواندوفسکی. لهستانی ها بیشتر دفاع می کنند و به زجر کشیدن در بازی عادت دارند. سپس لواندوفسکی را نوک حمله دارند که می تواند سرنوشت‌ساز باشد. وویژک شزنی در درون دروازه نیز ستاره تاثیرگذاری برای لهستان است. او امسال در جام جهانی عالی کار کرده است. دلیل رسیدن لهستان به یک هشتم نهایی از نظر من شزنی است.»

1773075

خاطره بد شکست از سوئیس در یک هشتم نهایی یورو 2020:«ماه ها پس از یورو 2020 در مورد آن بازی حرف می زدیم. آن شکست برای ما درس بزرگی شد. ما 3-1 پیش افتادیم و سپس بازی را رها کردیم. در فوتبال هرگز نباید حریف را دست کم گرفت. از هر لحاظ نسبت به سوئیس برتر بودیم ولی تاوان اشتباهات‌مان را دادیم. در یک بازی فوتبال همه جوانب فنی، بدنی، ذهنی و روحی روانی اهمیت دارند. همه چیز هم می تواند در یک لحظه ضد شما شود. اگر جلو بیفتیم نباید بازی را رها کنیم و وقتی عقب می افتیم نیز نباید ناامید شویم.»

احتمال کشیده شدن بازی به ضیافت پنالتی ها:«با آنالیزهای ویدیویی، همه آمارها و داده ها در اختیار ما قرار می گیرد ولی در پنالتی ها نقش شانس و اتفاق نیز زیاد است و این همه چیز را پیچیده می کند. معتقدم باید به شکل غریزی رفتار کرد. ممکن است یک بازیکن همیشه پنالتی هایش را در یک جهت بزند ولی این بار برعکس عمل کند. امیدوارم اگر کار به پنالتی بکشد، بهترین عملکرد را داشته باشم.»

دیدگاه‌ها