کد خبر : 1857178 | 12 آذر 1401 ساعت 22:20 | 22.9K بازدید | 3 دیدگاه

خروج دی‌ماریا از جمع اصلی‌های آرژانتین

لیونل اسکالونی ۱۱ بازیکن منتخب خود را در دیدار برابر استرالیا مشخص کرد.

خروج دی‌ماریا از جمع اصلی‌های آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال آرژانتین ۱۵ سال پس از تقابل با استرالیا در یک مسابقه دوستانه، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ در استادیوم احمد بن علی به مصاف کانگوروها خواهد رفت.

امیلیانو مارتینز، کریستین رومرو، نیکلاس اوتامندی، ناهوئل مولینا، مارکوس آکونیا، انزو فرناندز، رودریگو دی‌پائول، الکسیس مک‌آلیستر، پاپو گومز، خولیان آلوارز و لیونل مسی ۱۱ بازیکن آغاز کننده بازی برای آرژانتین در مسابقه امشب هستند که با نظر لیونل اسکالونی در ترکیب این تیم قرار گرفته‌اند.

پاپو گومز تنها بازیکنی است که نسبت به آخرین بازی مرحله گروهی مقابل لهستان به ترکیب آرژانتین اضافه شده و جای آنخل دی‌ماریا که بخاطر مصدومیت در دیدار اخیرشان از زمین بیرون رفت را گرفته است.

1774710

الکسیس مک‌آلیستر و خولیان آلوارز، دو بازیکن آرژانتین با گلزنی مقابل لهستان توانستند نظر اسکالونی را جلب کنند و در ترکیب دیدار امشب برابر استرالیا قرار بگیرند.

تیم آرژانتین که جام جهانی قطر را با شکست غیرمنتظره ۲ بر یک مقابل عربستان آغاز کرد و پس از آن با دو برد متوالی صدرنشین گروه C شد، امشب امیدوار است دوباره برابر یک تیم آسیایی غافلگیر نشود و با پیروزی برابر استرالیا به دور یک‌چهارم برسد.

دیدگاه‌ها