کد خبر : 1857391 | 13 آذر 1401 ساعت 22:39 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه مضاعف دو ستاره سنگال مقابل انگلیس

دیدار امشب سنگال مقابل انگلیس برای دو ستاره این کشور، ادوارد مندی و کالیدو کولیبالی، فرصتی است تا خودشان را به باشگاه انگلیسی‌شان ثابت کنند.

انگیزه مضاعف دو ستاره سنگال مقابل انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، ادوارد مندنی و کالیدو کولیبالی دو ستاره سنگالی هستند که در باشگاه چلسی عضویت دارند. این دو امشب در ترکیب یازده نفره اولیه سنگال حضور دارند و در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی به مصاف انگلیس می‌روند.

این نبرد بین سنگال و انگلیس برای دو ستاره سنگالی چلسی فرصتی استثنایی است تا بیش از هر بازی دیگر مورد توجه فوتبال‌دوستان انگلیسی قرار بگیرند. این دو در آستانه جام جهانی جایگاه خود در ترکیب اصلی چلسی را از دست داده بودند و بیشتر روی نیمکت بوده و به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌رفتند.

اما درخشش در بازی امشب بدون شک می‌تواند راه آنها را برای بازگشت به ترکیب اصلی آبی‌های لندن هموار کند.

با تصمیم آلیو سیسه، سرمربی سنگال، ادوارد مندی امشب محافظت از دروازه سنگال را به عهده خواهد داشت. کالیدو کولیبالی هم در مرکز خط دفاعی رهبری دفاع تیم ملی کشورش را به دست می‌گیرد. بازوبند کاپیتانی هم در این بازی به بازوی کولیبالی بسته خواهد شد.

1775365

با اینکه تا حدود یک سال پیش مندی سنگربان اول چلسی بود اما او در حال حاضر دیگر از چنین جایگاهی برخوردار نیست و گراهام پاتر استفاده از کپا آریسابالاگا را به مندی ترجیح می‌دهد.

 اما کولیبالی حتی احتمالا کاری سخت‌تر از مندی در پیش خواهد داشت. او برای حضور فیکس در مرکز خط میانی چلسی، بعد از جام جهانی به احتمال زیاد با رقیبی دشوار روبرو خواهد بود. چرا که آبی‌های لندن قصد دارند یوسکو گواردیول کروات را به خدمت بگیرند. مدافعی که با درخشش در جام جهانی بیش از پیش مورد توجه چلسی قرار گرفته است.

1775366

دیدگاه‌ها