کد خبر : 1857457 | 14 آذر 1401 ساعت 11:43 | 165.9K بازدید | 72 دیدگاه

آنها در ورزشگاه‌های قطر قدم می‌زنند

آمار شوکه کننده فیفا علیه لواندوفسکی و مسی!

آمار عجیب منتشر شده از لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی در جام جهانی 2022 قطر تعجب بسیاری را به همراه داشته است.

آمار شوکه کننده فیفا علیه لواندوفسکی و مسی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین بار دیگر با درخشش لیونل مسی موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر راه پیدا کند و او باز هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
این بازیکن موفق شد در جریان بازی برابر استرالیا گل اول تیمش را به ثمر برساند و شش شوت در چارچوب نیز داشت تا به گفته بسیاری از جمله ریو فردیناند یکی از بهترین بازی‌هایش را به نمایش گذاشته باشد.
اما آمار منتشر شده پس از بازی از سوی فیفا نشان می‌دهد که مسی بیشتر دقایق این بازی را با سرعت صفر تا هفت کیلومتر بر ساعت در حال قدم زدن بوده است! نکته عجیب‌تر اینجاست که هر چهار بازی او در این مسابقات تا به حال در فهرست 10 بازیکن اولی که بیشتر از سایرین در جام جهانی قدم زده‌اند قرار گرفته است.
این ستاره پاری سن ژرمن در جریان بازی برابر استرالیا تنها 8.59 کیلومتر را پوشش داد که 4.75 کیلومتر آن در حال قدم زدن بوده است. این در حالی است که مسافت پوشش داده شده از سوی هم تیمی‌های او بسیار بیشتر بوده است.

1775533

او همچنین پیش از این در سه بازی دیگر به ترتیب 4.99 کیلومتر، 4.73 کیلومتر و 4.62 کیلومتر را در حالی که صرفا قدم زده پوشش داده بود.
شاید بسیاری بر این باور باشند که این آمار نشان از تنبلی مسی دارد اما نباید فراموش کرد که او در عین حال بسیار باهوش‌تر از سایر بازیکنان حاضر در زمین است و می‌داند که دقیقا چه زمانی باید از توانایی و فرصتی که در اختیارش قرار گرفته است استفاده کند.
تنها بازیکنی جز مسی که نامش بیشتر از یک بار در این فهرست به چشم می‌خورد، لواندوفسکی است. این بازیکن 34 ساله که تیمش با شکست برابر تیم ملی فرانسه از جام جهانی 2022 حذف شد در جریان پیروزی 0-2 برابر عربستان 10.84 کیلومتر را پوشش داد که 5.20 کیلومتر آن در حال قدم زدن بوده است.
با این حال، باید به این موضوع توجه داشت که او هم کلیدی‌ترین بازیکن تیم ملی لهستان به حساب می‌آید و در واقع نشان داده که فرصت طلب بودن یکی از ویژگی‎‌های مهم برای هر مهاجم درجه یکی در بالاترین سطح فوتبال دنیا است.

1775531

دیدگاه‌ها