کد خبر : 1857499 | 14 آذر 1401 ساعت 17:00 | 45.5K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش مارکا

قول رئال به پدیده برزیلی: هالند را نمی‌خریم!

طبق ادعای مارکا، رئال برای رسیدن به توافق نهایی با اندریک، پدیده باشگاه پالمیراس برزیل، به او قول داده که دو سال بعد برای خرید ارلینگ هالند اقدام نخواهد کرد.

قول رئال به پدیده برزیلی: هالند را نمی‌خریم!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اندریک در چند ماه اخیر در ترکیب تیم پالمیراس باعث شده که توجه بسیاری به او جلب شود. 
این ستاره برزیلی، در طول تنها 300 دقیقه که از اولین حضورش در لیگ برزیل گذشته موفق شده سه گل بزند و یک پاس گل ارسال کند تا توانایی‌هایش را به رخ کشیده باشد. 
بسیاری از باشگاه‌‌های بزرگ اروپایی شرایط او را زیر نظر دارند که در بین آنها نام رئال مادرید، چلسی و پاری سن ژرمن هم دیده می‌شود اما پیش از این بسیاری از رسانه‌ها گفته بودند که مدیران رئال در جذب او بسیار جدی هستند و حتی نمایندگانی را برای مذاکره با باشگاه پالمیراس و خانواده او فرستاده اند.

1775645

ماه گذشته تعدادی از رسانه‌های اسپانیایی خبر دادند که پدر و نزدیکان این بازیکن قرار است به مادرید سفر کنند تا از مرکز تمرین و سایر امکانات این باشگاه بازدید کنند اما پدر این بازیکن چنین موضوعی را تکذیب کرد.

طبق گزارش مارکا، هرچند پی اس جی هم برای جذب اندریک اصرار دارد ولی رئال مادرید مذاکراتی خوب و پیشرفته را با مدیربرنامه های اندریک داشته و شانس اول خرید او محسوب می شود. اندریک دو سال دیگر می تواند با رئال یا هر باشگاه دیگری قرارداد حرفه‌ای ببندد و تا آن زمان در اختیار پالمیراس خواهد بود.

1775646

مارکا نوشته است که یکی از موانع انتقال اندریک به رئال، شایعات تمایل باشگاه مادریدی به خرید ارلینگ هالند در سال 2024 است و این باعث نگرانی اندریک شده ولی رئال به او قول داده است که خیالش از این بابت راحت باشد چرا که باشگاه برنامه‌ای برای جذب ستاره نروژی ندارد. مصدومیت های زیاد و نیز دستمزد بالای هالند دلیل این موضوع عنوان شده است. رئال به اندریک اطمینان داده است که روی او حساب ویژه ای باز کرده و هیچ چیز درخشش او را زیر سایه قرار نخواهد داد.

لازم به ذکر است که طبق ادعای رسانه های انگلیسی، در قرارداد هالند با سیتی بند جدایی 150 میلیون یورویی در سال 2024 گنجانده شده است.

دیدگاه‌ها