کد خبر : 1857565 | 14 آذر 1401 ساعت 19:34 | 12.6K بازدید | 2 دیدگاه

گل قهرمانی ژاپن را یک بازیکن جدید زد(عکس)

مهاجم نوک سامورایی‌ها در دقیقه ۴۴ دروازه کرواسی را باز کرد.

گل قهرمانی ژاپن را یک بازیکن جدید زد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن در مرحله گروهی جام جهانی فوق تصور ظاهر شد و توانست دو برد مقابل اسپانیا و آلمان، قهرمانان ادوار گذشته به دست بیاورد و بالاتر از آنها صدرنشین شود ولی شگفتی‌سازی آنها امشب در نیمه اول نخستین بازی دور یک‌هشتم نهایی برابر کرواسی هم ادامه پیدا کرده است.

هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن امشب با سه تغییر نسبت به دیدار با اسپانیا تیمش را مقابل کرواسی به زمین فرستاد که یکی از این نفرات جدید در راس خط حمله توانست گل برتری آنها را در دقیقه ۴۴ بزند و دروازه دومینیک لیواکوویچ را باز کند.

تیم ملی ژاپن که در دقیقه ۷ با نجات دروازه استثنایی شوئیچی گوندا در مقابل شوت ایوان پریشیچ دروازه خود را بسته نگه داشته و پس از آن هم روی دو حمله جدی گلی دریافت نکرده و در سمت مقابل دو موقعیت به وجود آورده بود، در اولین ضربه در چارچوب توانست به گل برسد.

1775783

دایزن مائدا که در دور گروهی جام جهانی مقابل کاستاریکا به طور کامل نیمکت‌نشین بود ولی برابر آلمان و اسپانیا در ترکیب ابتدایی ژاپن حضور داشت و موفق به گلزنی نشده بود، امشب در جدال با کرواسی طلسم‌شکنی کرد و توانست در لحظات پایانی نیمه اول جدی‌ترین حمله سامورایی‌ها را تبدیل به گل کند.

ژاپن در دقیقه ۴۴ صاحب یک ضربه کرنر در سمت راست شد که ریتسو دوآن آن را کوتاه کار کرد و پس از پاس‌کاری با دو بازیکن مختلف در کنار زمین، یک ارسال تماشایی با پای چپ انجام داد که حضور به موقع مایا یوشیدا در محوطه ۶ قدم کرواسی و پاس در عرض او را دایزن مائدا به راحتی تبدیل به گل کرد تا تیمش را برنده به رختکن بفرستد.

سامورایی‌ها که تا همین جا هم شگفتی‌سازی کرده و در حد یک مدعی قهرمانی جام جهانی ظاهر شده‌اند، حالا در مرحله یک‌هشتم نیز به برد یک نیمه‌ای مقابل نایب‌قهرمان ۲۰۱۸ رسیده‌اند و شانس پیروزی دارند.

1775782

دیدگاه‌ها