کد خبر : 1857571 | 14 آذر 1401 ساعت 20:03 | 62.2K بازدید | 1 دیدگاه

سومین پاس در ۷ سال!

حرکت غیر عادی کاپیتان ژاپن در لحظه گل(عکس)

کاپیتان سامورایی‌ها سازنده گل اول تیمش مقابل کرواسی بود.

حرکت غیر عادی کاپیتان ژاپن در لحظه گل(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن در شرایطی موفق شد گل اول مقابل کرواسی را توسط دایزن مائدا به ثمر رساند و با برد یک گله به رختکن برود که تاثیرگذاری مایا یوشیدا در این صحنه جالب توجه بود و این مدافع پیش‌تاخته توانست با یک پاس به بغل تماشایی، منجر به باز شدن دروازه کروات‌ها شود.

مایا یوشیدا که در جام جهانی ۲۰۱۸ دو حضور کامل مقابل برزیل و بلژیک داشت و اکنون یکی از مهره‌های ثابت ژاپن در تمام مسابقات‌شان در جام ۲۰۲۲ بوده، طی هفت سال گذشته فقط دو بار پاس گل داد ولی حالا امشب توانست پاس گل اول سامورایی‌ها در دیدار حساس یک‌هشتم نهایی برابر کرواسی را بدهد.

1775811

کاپیتان و مدافع میانی ژاپن که در نیمه اول دیدار مقابل کرواسی بارها با برتری در نبردهای هوایی و قطع توپ مانع از شکل‌گیری حملات حریف شد، لحظاتی پس از پاس گل هم با جلوگیری از حمله جدی کروات‌ها از سمت راست محوطه جریمه و دفع توپ به کرنر، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

یوشیدا که آخرین بار یک سال و نیم قبل در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل مغولستان پاس گل داده و پیش از آن هم در هفته سی و چهارم فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر انگلیس در جریان دیدار ساوتهمپتون برابر ولورهمپتون این کار را کرده بود، امشب هم مقابل کرواسی توانست پاس گل ارزشمندی به مائدا بدهد.

دیدگاه‌ها