کد خبر : 1857710 | 15 آذر 1401 ساعت 15:57 | 20.8K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره‌های تراکتور در انتظار ورود مرد لالیگایی (عکس)

تمرینات تراکتور با حضور محمد نصرتی برگزار می‌شود.

ستاره‌های تراکتور در انتظار ورود مرد لالیگایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز باشگاه تراکتور از پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی و جدید خود رونمایی کرد تا تکلیف جانشین قربان بردیف مشخص شده باشد.

خمس بی گمان یکی از مهمترین چهره‌هایی است که در سالهای اخیر وارد فوتبال ایران شده و با تجربه حاصل از کار در لالیگا، مربی بزرگی در سطح لیگ برتر خلیج فارس محسوب می‌شود.

1776255

خبر امضای قرارداد با او البته از شب گذشته به گوش بازیکنان و اعضای تیم رسید و همه سعی می‌کردند در مورد این سرمربی اطلاعاتی را به دست بیاورند. از اینکه چه دستاوردهایی داشته، با چه سیستمی بازی می‌کند و از چه نوع فوتبالیستی خوشش می‌آید.

در حاشیه تمرین امروز هم بازیکنان بایکدیگر در این خصوص صحبت می‌کردند و اطلاعات خود را باهم به اشتراک می‌گذاشتند تا اینکه با ورود محمد نصرتی، همه روی تمرین متمرکز شدند.

1776257

تمرین امروز تراکتور حال و هوای خاصی داشت و حالا بازیکنان انگیزه بسیار زیادی دارند تا هرچه زودتر کار با یک سرمربی نسبتا جوان و با انگیزه را استارت بزنند.

1776256

در دوره قربان بردیف سخت‌گیری‌های خاص او، بسیاری از بازیکنان را عاصی کرده بود و حالا ورود محمد نصرتی و پاکو خمس میتواند اوضاع را به سود تراکتور تغییر دهد.

دیدگاه‌ها