کد خبر : 1857846 | 16 آذر 1401 ساعت 10:32 | 110.7K بازدید | 86 دیدگاه

ناراحتی کریس: رونالدو در جشن پرتغال شرکت نکرد

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در جشن پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 هم تیمی‌هایش را همراهی نکرد.

ناراحتی کریس: رونالدو در جشن پرتغال شرکت نکرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی سوئیس رفت و با نتیجه 1-6 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
گونچالو راموس در غیاب رونالدو ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد در اولین حضورش در ترکیب اصلی پرتغال سه گل به ثمر برساند تا رکوردی جذاب را به نام خودش به ثبت رسانده باشد. 
فرناندو سانتوس تصمیم گرفت در این بازی از رونالدو استفاده نکند و او را روی نیمکت قرار داد، تصمیمی که به وضوح به مذاق این بازیکن پرتغالی خوش نیامد. این اولین بار پس از یورو 2008 بود که رونالدو در یک دیدار پرتغال کار را از روی نیمکت آغاز می‌کرد. 
این ستاره سابق منچستریونایتد در دقیقه 73 به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و یک گل نیز زد که به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد. 

1776718

تصاویر منتشر شده از پایان این دیدار نشان می‌دهد که در حالی که تمامی بازیکنان پرتغال مشغول خوشحالی و ابراز احساسات به هواداران حاضر در ورزشگاه بودند، رونالدو از آنها فاصله گرفته است و به تنهایی به سمت رختکن می‌رود و در شادی آنها حضور ندارد.

1776719

هیچ یک از بازیکنان پرتغال او را همراهی نمی‌کند و همه ترجیح دادند که پس از پایان این پیروزی پر گل در زمین بمانند و در کنار هم خوشحالی کنند. بسیاری معتقد هستند که این رفتار نشانگر خشم رونالدو از نیمکت نشینی و در عین حال فاصله او با سایر بازیکنان تیم ملی پرتغال است.

دیدگاه‌ها