کد خبر : 1857858 | 16 آذر 1401 ساعت 11:45 | 44.4K بازدید | 10 دیدگاه

انریکه و دست‌هایی که زود تکان داد

به وقت خداحافظی تلخ هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد!

خداحافظی با هواداران اسپانیایی حاضر در قطر پس از مرحله یک‌هشتم نهایی در تصور انریکه نمی‌گنجید.

به وقت خداحافظی تلخ هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد!

به گزارش "ورزش سه" بدبین‌ترین هوادار لاروخا هم بعد از شروع درخشان مقابل کاستاریکا تصورش را نمی‌کرد پایان کار شاگردان انریکه در جام جهانی قطر را، مراکشی‌ها رقم بزنند.

انریکه که بعد از پیروزی هفت‌گله برابر کاستاریکا، اسپانیا را در قامت یک مدعی جدی قهرمانی به علاقه مندان به فوتبال معرفی کرده بود، در طول برگزاری این مسابقات اقدامات جالبی از جمله گفتگوی مستقیم با هواداران اسپانیا را در پیش گرفته بود و توانسته بود با قراردادن عامدانه خودش در کانون توجهات، حواشی را از بازیکنان تیمش دور نگه دارد و تمرکز آنها را حفظ کند.

هیچ‌کس در ذهن انریکه نیست تا بداند آیا پیروز نشدن برابر ژاپن و قرار گرفتن در سمت راست براکت مرحله حذفی انتخاب خودش بود تا ضمن دوری از مسابقه با برزیل در یک‌چهارم، مراکش را در یک‌هشتم نهایی ملاقات کند یا نه اما هرچه که بود، هرگز اسپانیایی‌ها حذف در این مرحله را متصور نبودند.

با این حال، انریکه که فشار بی‌اندازه‌ای را در هنگام ضربات پنالتی متحمل شده بود، در پایان بازی از هواداران لاروخا بابت حمایت‌شان در طول رقابت‌ها تشکر کرد تا وداع او با طرفداران حاضر در قطر، زودتر از آنی باشد که انتظارش را داشت.

1776744
1776745

دیدگاه‌ها