کد خبر : 1858003 | 17 آذر 1401 ساعت 09:20 | 14.9K بازدید | 6 دیدگاه

وینیسیوس: آنچلوتی باعث شد به ترکیب اصلی برزیل برسم

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی، معتقد است که کارلو آنچلوتی نقش مهمی در درخشش او در تیم ملی کشورش داشته است.

وینیسیوس: آنچلوتی باعث شد به ترکیب اصلی برزیل برسم

به گزارش "ورزش سه"، برزیل جام جهانی خوبی را تا این جای کار پشت سر گذاشته و وینیسیوس جونیور یکی از مهره‌های اصلی این تیم در این مسیر بوده است. 
این ستاره برزیلی در سه بازی از چهار بازی تیم ملی کشورش در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفته، یک گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز برای دیگر هم تیمی‌هایش ارسال کرده است. 
درخشش او در رئال مادرید با 9 گل زده در لالیگا و پنج گل زده در لیگ قهرمانان در این فصل مطمئنا نقش مهمی را در جلب توجه تیته و استفاده‌اش از این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش ایفا کرده است. 

1777028

او درباره نقش آنچلوتی روی حضور موثرش در قطر گفت:« من با کارلتو حرف زدم و او کمک بسیاری به من کرد تا بتوانم به ترکیب اصلی برزیل برسم. او اعتماد به نفس خیلی زیادی به من داد. آنچلوتی همیشه وقتی لازم باشد به من سخت می‌گیرد. او برای من مثل یک پدر است.» 
وینیسیوس با اشاره به توجه سرمربی رئال مادرید به مسائلی جز فوتبال اضافه کرد:« او نه تنها از جنبه تاکتیکی بازی بسیار خوب است، بلکه به خوبی می‌داند چطور باید با بازیکنانش کنار بیاید. من در طول این مدت بسیار پیشرفت کردم و آنچلوتی در این زمینه کمک زیادی به من کرده است. او و تیته شبیه به هم هستند و با یکدیگر هم بسیار صحبت می‌کنند.»

دیدگاه‌ها