کد خبر : 1858127 | 18 آذر 1401 ساعت 00:02 | 19.6K بازدید | 11 دیدگاه

ستاره مراکش: می‌جنگم حتی شده با یک ساق!

عبدالحمید صابری، ستاره مراکش، در آستانه دیدار با پرتغال در یک‌چهارم نهایی جام جهانی می‌گوید حتی با یک ساق پا هم برای تیم ملی کشورش خواهد جنگید.

ستاره مراکش: می‌جنگم حتی شده با یک ساق!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالحمید صابری، ستاره تیم ملی مراکش، که در پیروزی تاریخی شیرهای اطلس مقابل اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی نقش مهمی داشت می‌گوید در آن بازی مصدوم بوده ولی به بازی کردن ادامه داده است. او می‌گوید با همان روحیه جنگندگی آماده مصاف بزرگ تیمش با پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر است.

مراکش در بازی مقابل اسپانیا موفق شد این تیم بزرگ اروپایی را در پایان 120 دقیقه با تساوی بدون گل متوقف کند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. صابری در دقیقه 82 به دستور ولید الرکراکی وارد زمین شد. او می‌گوید با وجود اینکه مصدوم بوده و درد می‌کشیده تا دقیقه 120 در میدان حضور داشته است. صابری پنالتی اول مراکشی‌ها را به گل تبدیل کرد و شیرهای اطلس در ضربات پنالتی با نتیجه 3-0 به برتری رسیدند.

1777435

این هافبک مراکشی که در سامپدوریا بازی می‌کند در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت گفت:" این لحظه‌ای تاریخی برای آفریقا و دنیای عرب است. ما خوشحالیم. در بازی با اسپانیا مطمئن بودیم که می‌توانیم آنها را حذف کنیم. هدف‌مان این بود که کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

ما فقط برای انجام سه بازی به قطر نیامده‌ایم. حالا با پرتغال بازی داریم و سعی می‌کنیم از تمام کیفیت‌مان استفاده کنیم. بازی‌ها 90 دقیقه و گاهی بیشتر ادامه پیدا می‌کنند و ما برای هر سناریویی آماده هستیم.

ممکن بود من جام جهانی را از دست بدهم ولی برای رسیدن به تیم ملی کشورم خیلی تلاش کردم. در ایتالیا خیلی‌ها فکر می‌کردند مصدومیت من واقعی نیست ولی باشگاه واقعیت را می‌دانست. من تصاویر ام‌آر‌‌آی را برای سامپدوریا فرستادم تا ثابت کنم علت فیکس نبودنم در قطر به دلیل مصدومیت است. من خوب نیستم و بعد از پانزده تا بیست دقیقه دویدن احساس درد می‌کنم. در بازی با کانادا همین اتفاق افتاد. ولی من برای کشورم در یک تورنمنت بین‌المللی هر کاری می‌کنم و تا آخر خواهم جنگید حتی اگر شده با یک ساق".

دیدگاه‌ها