کد خبر : 1858237 | 18 آذر 1401 ساعت 20:55 | 23.8K بازدید | 7 دیدگاه

رکوردهای خیره‌کننده دختر طلایی فوتبال ایران

هاجر دباغی، مهاجم ۲۳ ساله سپاهان امروز موفق شد تا در برابر کیان نیشابور هت‌تریک کند تا بار دیگر در کانون توجه فوتبال زنان ایران قرار بگیرد.

رکوردهای خیره‌کننده دختر طلایی فوتبال ایران

به گزارش ''ورزش سه'' هاجر دباغی بازیکن ۲۳ ساله تیم زنان سپاهان است که تمام رکوردهای تاریخ این باشگاه را فتح کرده است، دباغی در هفته سوم رقابت‌های این فصل فوتبال زنان برای صدمین بار پیراهن طلایی پوشان را به تن کرد و تاکنون طی ۱۰۴ بازی باشگاهی موفق شده  ۱۲۴ گل را وارد دروازه حریفان سپاهان کند. 

دباغی طی گفت و گو با خبرنگار ''ورزش سه'' در خصوص هت‌تریک امروزش در برابر تیم کیان نیشابور گفت: در انتهای فصل گذشته با مصدومیت مواجه بودم و مجبور به انجام دو عمل جراحی شدم که همین سبب شد در ابتدای فصل چندان آماده نباشم اما به مرور زمان آمادگی بهتری پیدا کردم، در مسابقه امروز هم تمام بازیکنان تلاش خودشان را کردند و من هم خوشحالم که موفق به هت تریک شدم. 

او همچنین در خصوص شکستن رکورد تعداد مسابقه برای سپاهان و همچنین به ثمر رساندن بیشترین گل در تاریخ این باشگاه گفت: خدا را شکر . تلاش می‌کنم که در ادامه هم همینطور برای تیم ملی و سپاهان بازیکن مفیدی باشم و تمام رکوردها را بشکنم.

دیدگاه‌ها