کد خبر : 1858690 | 21 آذر 1401 ساعت 00:08 | 81.5K بازدید | 42 دیدگاه

حمایت پله از رونالدو: از تو ممنونم دوست من

پله، اسطوره فوتبال برزیل، بعد از حذف پرتغال از جام جهانی و گریه‌های تلخ کریستیانو رونالدو از او حمایت کرد.

حمایت پله از رونالدو: از تو ممنونم دوست من

به گزارش "ورزش سه"، صحنه‌هایی که در پایان دیدار پرتغال و مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر ثبت شد و کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ پرتغالی را در حال گریه و ناراحتی شدید نشان می‌داد دنیای فوتبال را تحت تاثیر قرار داده است.

رونالدو امروز برای اولین بار به شکست 1-0 تیم ملی کشورش به مراکش و حذف از جام جهانی واکنش نشان داد و در پیامی اینستاگرامی با هواداران پرتغال صحبت کرد.

1778829

رونالدو در این پست اینستاگرامی نوشت:" قهرمانی در جام جهانی با پرتغال، بزرگترین و بلندپروازانه ترین رویای دوران حرفه ای من بود. خوشبختانه عناوین زیادی در ابعاد بین المللی از جمله با لباس تیم ملی پرتغال کسب کرده ام، اما قرار دادن نام کشورمان در قله فوتبال جهان، بزرگ ترین آرزوی من بود. من برای رسیدن به این هدف و برآورده شدن این رویا سخت مبارزه کردم. در 5 حضور طی 16 سال در جام جهانی گلزنی کرده و همیشه در کنار بازیکنان و با حمایت میلیون ها نفر، تمام تلاشم را کردم".

1779053

پله، اسطوره فوتبال برزیل، از این فرصت برای حمایت از کریستیانو استفاده کرد و در پیامی زیر پست اینستاگرامی رونالدو نوشت:" به خاطر همه لبخندهایی که بر لب ما آوردی متشکرم دوست من".

هواداران رونالدو منتظر بودند جواب این سوال‌شان را پیدا کنند که آیا سی‌آر‌سون برای آینده خود تصمیم گرفته است یا نه. به نظر می‌رسد تصمیم بزرگی که رونالدو این روزها با آن روبرو است انتخاب بین خداحافظی با فوتبال ملی یا باقی ماندن در سلسائو دست‌کم تا رقابتهای یورو 2024 است. این سوالی بود که کریستیانو در پست اینستاگرامی خود به آن پاسخی صریح نداد.

دیدگاه‌ها