کد خبر : 1858738 | 21 آذر 1401 ساعت 10:29 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

آرسن ونگر:

هیچ بازیکنی نتوانست جای هری کین پنالتی دوم را بزند

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی سابق آرسنال، در مورد دلایل حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی صحبت کرده است.

هیچ بازیکنی نتوانست جای هری کین پنالتی دوم را بزند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شروع درخشانی در جام جهانی داشته و در نهایت با اقتدار در صدر جدول گروه دوم مسابقات قرار گرفت. همچنین آنها در دور بعد با سه گل از سد سنگال گذشته و نشان دادند یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی هستند. اما در ادامه سه شیرها در مرحله یک چهارم نهایی از رقابت ها کنار رفتند و با قبول شکست 2-1، مغلوب مدافع عنوان قهرمانی شدند.

1778568

اما در دقایق پایانی دیدار مقابل فرانسه بود که انگلیس برای دومین بار صاحب ضربه پنالتی شد و بر خلاف دفعه اول، این بار ضربه هری کین به سوی آسمان رفته و بهترین فرصت زدن گل تساوی از دست رفت. حالا آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، مدعی شد اهمیت فراوان هری کین در ترکیب انگلیس باعث شده هیچ بازیکن دیگری برای زدن پنالتی دوم اقدام نکند.

آرسن ونگر گفت: "هری کین اینقدر برای تیم ملی انگلیس بازیکن تاثیرگذار و مهمی محسوب می شود که او پشت ضربه پنالتی دوم نیز قرار گرفت و البته آن را نیز از دست داد. در واقع به نظر می رسد نظم و پویایی در ترکیب این تیم باعث رخ دادن چنین اتفاقی شد و هیچ بازیکنی در آن دقیقه حساس از جریان مسابقه احساس نکرد که می تواند جای هری کین پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد و از این بازیکن گزینه مناسب تری است."

دیدگاه‌ها