کد خبر : 1858751 | 21 آذر 1401 ساعت 11:29 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

لوریس: پنالتی کین خراب شد چون عصبی بود

هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسه، معتقد است که هری کین پنالتی‌اش را تحت فشار خراب کرده است.

لوریس: پنالتی کین خراب شد چون عصبی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس این فرصت را داشت که با پیروزی برابر تیم ملی فرانسه راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر شود اما نتوانست از این موقعیت استفاده کند و از دور مسابقات حذف شد. 

هری کین تک گل سه شیرها برابر فرانسه را به ثمر رساند اما نتوانست پنالتی دومی که به سود این تیم اعلام شده بود را به گل تبدیل کند و بازی را به تساوی بکشاند. 

رویارویی او با لوریس که در تاتنهام هم تیمی این بازیکن است بسیار قابل توجه بود، هرچند او نقشی در خراب شدن پنالتی کاپیتان انگلیس نداشت و این مهاجم توپش را به بیرون از چارچوب دروازه فرستاد. 

1778568

لوریس در گفتگو با صفحه توییتر تیم ملی فرانسه در این باره اظهار داشت: «ما همدیگر را به خوبی می‌شناسیم و همین باعث شد که روی پنالتی اول با خودم بگویم که او حتما جهت را تغییر خواهد داد اما کین مثل همیشه به توپ ضربه زد.»

کاپیتان تیم ملی فرانسه درباره پنالتی دوم گفت: «روی پنالتی دومی من به جهت درست حرکت کردم. مطمئنم که او تحت فشار زیادی قرار داشت و عصبی بود بنابراین توپ را بیش از حد بالا زد و محکم‌تر از حالت عادی نیز به آن ضربه زد و همین باعث شد که توپ بیرون برود. این لحظه بسیار مهمی در جریان این بازی بود.» 

دیدگاه‌ها