کد خبر : 1858743 | 21 آذر 1401 ساعت 11:18 | 66.8K بازدید | 10 دیدگاه

پیپو اینزاگی:

متاسفم رونالدو، حال بد تو را درک می‌کنم!

پیپو اینزاگی، سرمربی رجینا، مدعی شد حال و روز فعلی کریستیانو رونالدو را درک می کند.

متاسفم رونالدو، حال بد تو را درک می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، گلزن پرافتخار و 37 ساله، پس از جدایی از منچستریونایتد و البته حذف تیم ملی پرتغال از جام جهانی، در حال بررسی گزینه های خود بوده و حتی اخباری در مورد احتمال خداحافظی این بازیکن از میادین نیز به گوش می رسد. این بازیکن اصلا جام جهانی خوبی را سپری نکرد و انتقادات نسبت به عملکرد او بیشتر از همیشه شده است. پیپو اینزاگی، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، مدعی شد پذیرش خداحافظی از فوتبال برای هر بازیکنی دشوار بوده و البته بالاخره این اتفاق رخ می دهد.

1778851

پیپو اینزاگی گفت: "من همیشه می گویم که خداحافظی از فوتبال و توقف دوران حضور در زمین برای ما بازیکنان بسیار سخت است. همانطور که برای هر یک از ما اتفاق افتاده، باید پایان را بپذیریم و این مسئله را قبول کنیم. تو هرگز نمی‌دانی در ادامه چه چیزی در انتظارت است.

این تصمیم به هر بازیکنی حس بسیار بدی می دهد و بازگشت به شرایط عادی به این راحتی نیست. من نمی‌دانم در حال حاضر چه چیزی در سر کریستیانو رونالدو می‌گذرد، اما مدیریت این بازیکن در چنین شرایطی برای یک سرمربی آسان نیست. خوشبختانه آنها من را مجبور کردند که از فوتبال خدافظی کنم و البته من تا 39 سالگی به کارم ادامه دادم. اما برخی از بازیکنان شایسته پایان دادن به دوران ورزشی خود در بالاترین سطح هستند."

دیدگاه‌ها