کد خبر : 1859613 | 26 آذر 1401 ساعت 08:26 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

جام جهانی2022 قطر

برنده رده‌بندی سه میلیون یورو کاسب می‌شود

تیمی که برنده دیدار رده بندی جام جهانی شود با جایزه 27 میلیونی قطر را ترک می کند.

برنده رده‌بندی سه میلیون یورو کاسب می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تنها دو دیدار از جام جهانی 2022 باقی مانده است. یکی از این دو دیدار (رده بندی) را امشب بین کرواسی و مراکش شاهد خواهیم بود؛ جایی که نماینده افریقا به دنبال شگفتی سازی دوباره و شکست دادن نایب قهرمان دوره قبلی است.

کرواسی در نیمه نهایی به آرژانتین باخت و مراکش نیز مغلوب فرانسه در این مرحله شد. بازی رده بندی جام جهانی قطر از ساعت 18:30 امشب در ورزشگاه بین المللی خلیفه آغاز می شود و تیمی که برنده شود 3 میلیون یورو به جیب خواهد زد.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، در مجموع 429 میلیون یورو جایزه به 32 تیم حاضر در قطر پرداخت شد. این جایزه نسبت به پیشروی تیم ها در مرحله حذفی بیشتر شده و بالاترین رقم مربوط به قهرمان با 41 میلیون یورو است. تیم دوم با اختلافی بالا، 29.2 میلیون یارا دریافت می کند و تیم های سوم و چهارم با فاصله ای کمتر، به ترتیب دو و پنج میلیون کمتر کاسب می شوند.

تیم سوم جام جهانی این دوره 27 میلیون یورو جایزه دریافت می کند و 24 میلیون یورو نیز به بازنده تقابل سوم و چهارمی خواهد رسید. به این ترتیب پیروزی در بازی امشب سه میلیون یورو خالص برای تیم برنده به همراه خواهد داشت که می تواند انگیزه‌ای متفاوت بوده و به جذابیت کار بیافزاید.

دیدگاه‌ها