کد خبر : 1859891 | 27 آذر 1401 ساعت 17:20 | 49.7K بازدید | 6 دیدگاه

خشم بنزما: حتی رد پیشنهاد رئیس جمهور!

کریم بنزما اینقدر شاکی است که حتی پیشنهاد امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، برای سفر به قطر را رد کرده است.

خشم بنزما: حتی رد پیشنهاد رئیس جمهور!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دریافت جایزه توپ طلا به نظر می رسید یک جام جهانی فوق العاده و رویایی در انتظار کریم بنزما است، اما یک مصدومیت غیرمنتظره تمام برنامه های این بازیکن را به هم ریخت و او را مغموم به خانه فرستاد. کریم بنزما قصد داشته در کمپ تیم ملی فرانسه باقی بماند و آنجا تحت درمان قرار گیرد، اما دیدیه دشان خواهان رفتن بنزما شد و همین رفتار به شدت او را عصبانی کرد. نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد بنزما از زمان ترک قطر هیچ تماسی با حاضران در اردوی فرانسه نداشته و حتی یک نفر نیز جویال حال او نشده است.

1781333

جالب اینجاست حتی کریم بنزما اینقدر روی تصمیم خود جدی بوده و پافشاری داشته که پیشنهاد امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه برای سفر به قطر برای حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم ملی فرانسه در بازی فینال را رد کرده است. امانوئل ماکرون حتی از بنزما خواسته در کنار او و در جت شخصی ریاست جمهوری راهی کشور قطر شود، اما ستاره گلزن و باتجربه رئال مادرید حتی این پیشنهاد را نیز رد کرده و تمایلی به همسفر شدن با این سیاستمدار مشهور نشان نداده است.

اخبار حاکی از آن است که دیدیه دشان حداقل تا یورو 2024 سرمربی تیم ملی فرانسه باقی خواهد ماند و به این ترتیب باید داستان حضور کریم بنزما در رده ملی را برای همیشه تمام شده توصیف کرد.

دیدگاه‌ها