کد خبر : 1859975 | 27 آذر 1401 ساعت 23:20 | 111.8K بازدید | 25 دیدگاه

تصویری از مسی برای هزار بار دیدن شدن (عکس)

لاپولگا در ضربات پنالتی نفس‌گیر و شگفت‌انگیز مقابل فرانسه، کسب جام باشکوه قهرمانی جهان با آلبی‌سلسته را جشن گرفت.

تصویری از مسی برای هزار بار دیدن شدن (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، کسب عنوان قهرمانی جام جهانی برای آرژانتینی‌ها با مسی چیزی بود که سال‌ها انتظارش را می‌کشیدند و پس از این قهرمانی گزارش‌های زیادی از رفتار و احساس مسی نوشته شده است: «تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمان جهان شد. آلبی سلسته پس از تساوی 3-3 در پایان 120 دقیقه بازی نفس‌گیر در ورزشگاه لوسیل، فرانسه را در ضربات پنالتی شکست داد. اتفاقی تاریخی برای کل آرژانتین، برای بازیکنان و البته برای لیونل مسی که در زمان تاجگذاری نتوانست احساسات خود را پنهان کند.
گونزالو مونتیل پنالتی آخر را زد و مسی و هم‌تیمی‌هایش را دیوانه کرد؛ لحظه ای فراموش نشدنی برای همه شاگردان اسکالونی و لاپولگا که حالا جایزه‌ای دارد که در تمام مسیر فوتبال حرفه‌ای دنبال آن بود. مسی به همراه هم‌تیمی‌هایش در قطر تاریخ‌ساز شدند.
مسی این موفقیت بزرگ را در کنار هم تیمی‌ها و خانواده‌اش که از روی سکوها به زمین آمدند جشن گرفت. چطور می‌توانست غیر از این باشد. لئو در یکی دیگر از احساسی‌ترین لحظات زندگی‌اش و همینطور یک روز فراموش نشدنی برای فوتبال آرژانتین، قبل از بالا بردن جام در لوسیل، فرزندانش را در آغوش گرفت.

با وجود درخشش برخی بازیکنان جام، مسی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. ستاره روزاریو مورد علاقه‌ترین جام دوران حرفه‌ای را بالا برد و هنگام دریافت جایزه فردی بهترین بازیکن جام آن را بوسید؛ تصویری که به عنوان کارت پستالی نمادین و هیجان انگیز در تاریخ فوتبال آرژانتین ثبت شد.

1782538
1782539
1782540

دیدگاه‌ها