کد خبر : 1860519 | 30 آذر 1401 ساعت 15:42 | 31K بازدید | 9 دیدگاه

بعد از ناکامی در حفظ برد شش امتیازی

گزارش تصویری: استقلالی‌ها اعصاب ندارند!

بازیکنان استقلال هنوز با از دست رفتن پیروزی ارزشمند در آخرین دقایق شهرآورد تهران کنار نیامده‌اند.

گزارش تصویری: استقلالی‌ها اعصاب ندارند!

به گزارش "ورزش سه" شهرآورد نود و نهم پایتخت در شرایطی با تساوی تیم‌های استقلال و پرسپولیس به پایان رسید که آبی‌ها این فرصت را داشتند تا با کسب سه امتیاز علاوه بر پایان دادن به رکورد یازده بازی نبردن رقیب سنتی در جریان بازی، بر صدر جدول تکیه بزنند.

با وجود بازی خوب شاگردان ساپینتو بعد از دریافت گل اول و برگشت به بازی، استقلالی‌ها بعد از تعویض‌های دقیقه شصت نبض بازی را از دست دادند و در نهایت هم در آخرین دقایق مسابقه با دریافت یک گل دیگر از روی ضربات شروع مجدد، پیروزی شیرین در دربی را از دست داده و با کسب تنها یک امتیاز، ناکام بزرگ هفته لقب گرفتند.

همین از دست دادن لحظه آخری برتری که در دربی تهران دست کمی از باخت برای طرفداران ندارد، بازیکنان استقلال را هم مغموم و ناراحت کرده به طوری که آنها در تمرین ریکاوری روز بعد از شهرآورد هم حوصله لبخندزدن نداشتند و تصاویر منتشره روی کانال رسمی باشگاه استقلال نشان می‌دهد شاگردان ساپینتو و خود این سرمربی پرتغالی به شدت از نتیجه دیروز عصبانی هستند و هنوز نتوانسته‌اند از دست رفتن دو امتیاز در آخرین لحظات بازی را هضم کنند.

در ادامه تصاویری از تمرین ریکاوری بازیکنان استقلال را مشاهده می‌کنید؛

1783712
1783713
ساپینتو که تیمش به خوبی پس از دریافت گل اول به بازی برگشته بود، با انجام سه تعویض همزمان در دقیقه 60 خواسته یا ناخواسته تیمش را به عقب کشاند و در نهایت هم از جایی که هشدار آن را به بازیکنان داده بود، تیمش گل تساوی را دریافت کرد تا در اولین تمرین بعد از شهرآورد، شور سابق را نداشته باشد.
1783714
1783715
ارسلان مطهری و سیدحسین حسینی، دو بازیکن استقلال بودند که عملکردشان در طول مسابقه دیروز چندان با رضایت هواداران همراه نبود. حسینی روی دو خروج اشتباه دروازه خودش را بازشده دید و ارسلان مطهری هم پیش از باز کردن دروازه پرسپولیس، یک موقعیت طلایی گلزنی روی ارسال صالح حردانی را از دست داد.
1783716
دو بازیکن خارجی استقلال که عملکرد قابل قبولی در بازی دیروز داشتند نیز از نتیجه به دست آمده در بازی دیروز ناراحتند.

دیدگاه‌ها