کد خبر : 1860523 | 30 آذر 1401 ساعت 16:02 | 12.2K بازدید | 2 دیدگاه

رضایی برگشت، عارف و جلالی هم می‌آیند

آخرین وضعیت چهار بازیکن مصدوم استقلال

علیرضا رضایی به تمرینات استقلال بازگشت و عارف غلامی و ابوالفضل جلالی نیز به زودی به تمرینات گروهی اضافه می شوند.

آخرین وضعیت چهار بازیکن مصدوم استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی پای به دربی پایتخت گذاشت که چند بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت، قادر به همراهی تیمشان در این بازی حساس نبودند. علیرضا رضایی، عارف غلامی و ابوالفضل جلالی سه نفری هستند که برای دیدار دیروز، در دسترس ساپینتو نبودند.

به همین دلیل، سرمربی پرتغال مجبور به انجام برخی تغییرات در ترکیب اصلی تیمش شد و محمدحسین مرادمند به جای عارف به میدان رفت و از آنجایی که سلمانی نیز جانشین تخصصی نداشت، صالح حردانی در 30 دقیقه پایانی در سمت چپ بازی کرد.

البته روز گذشته نیز رضاوند دچار آسیب دیدگی شد و از زمین بازی بیرون رفت تا او نیز به شمار بازیکنان مصدوم تیمش اضافه شود. حالا باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، به تشریح وضعیت بازیکنان مصدوم خود پرداخته است.

علیرضا رضایی: این دروازه‌بان به دلیل اسپاسم عضلانی نتوانست استقلال را در دربی همراهی کند. پس از انجام فیزیوتراپی و اقدامات درمانی، مشکل او حل شد و امروز با استقلال تمرین کرد.

عارف غلامی: این مدافع استقلال دوران درمان را پشت سر می‌گذارد و به زودی به تمرینات گروهی اضافه می‌شود.

ابوالفضل جلالی: این بازیکن به دلیل مصدومیت در جام جهانی در حال پشت سر گذاشتن مراحل درمان است و به زودی به تمرینات گروهی استقلال اضافه می‌شود.

آرش رضاوند: به دلیل ضربه‌ای که به زانوی این بازیکن در دربی وارد شده، در حال درمان است. بعد از بررسی‌های بیشتر، میزان مصدومیت و زمان بازگشت او به تمرینات اعلام می‌شود و گمانه‌زنی‌های مطرح شده دقیق نیست.

البته هر چند که رسانه رسمی آبی ها میزان دوری رضاوند از میادین را اعلام نکرده است اما همانطور که پیش از این نیز اعلام شد، رضاوند به دلیل مصدومیت از ناحیه MCL یا رباط داخلی، بین یک تا دو ماه نمی تواند تیمش را همراهی کند.

1783724

دیدگاه‌ها