کد خبر : 1860538 | 30 آذر 1401 ساعت 17:20 | 10.2K بازدید | 3 دیدگاه

مجازات دادستانی ایتالیا در انتظار چند بازیکن یوونتوس

اتهام باشگاه یوونتوس به سندسازی درباره گزارش‌های مالی خود طی دو سال گذشته، نه تنها مدیران سابق بلکه بازیکنان این تیم را هم به دردسر خواهد انداخت.

مجازات دادستانی ایتالیا در انتظار چند بازیکن یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا امروز از احتمال مجازات چند بازیکن باشگاه یوونتوس به دلیل همکاری با مدیران باشگاه در پنهان‌کاری مرتبط با وضعیت و صورتحساب‌های مالی این باشگاه، خبر داد.

1472435

اخیراً دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا پرونده‌ای را علیه باشگاه یوونتوس به جریان انداخته است که در آن یووه به ارائه اسناد جعلی درباره ارقام مربوط به قرارداد و حقوق بازیکنانش متهم شده است. اعتراف چند بازیکن تیم از جمله ماتیا دی‌شیلیو به دریافت پنهانی حقوق سه ماه‌شان از باشگاه(در حالی که یوونتوس اعلام کرده بود بازیکنانش برای کمک به وضعیت مالی باشگاه در اوج شیوع کرونا از دریافت حقوق این سه ماه صرف نظر کرده‌اند) هم دردسرساز شده است. طبق ادعای گاتزتا امکان دارد بازیکنان و مدیربرنامه‌هایی که به باشگاه برای دور زدن قانون دست یاری دادند، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا مجازات یا محروم شوند.

1709760

در بخشی از تحقیقات بازرسان پرونده، تخلف تعدادی از بازیکنان مشخص شده بود و اکنون دادستان فدراسیون در پرونده‌ای جداگانه به بررسی تخلفات مدیران برنامه آنها پرداخته است. این یعنی که علاوه بر بازیکنان یوونتوس، مدیران برنامه آنها نیز مشمول مجازات خواهد بود. در پی افشای سندسازی‌های باشگاه یوونتوس، تمامی اعضای هیئت رئیسه این باشگاه از جمله آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه، پاول ندود، نایب رئیس باشگاه و مائوریتزیو آریوابِنِه، مدیراجرایی باشگاه، استعفا کردند.

دیدگاه‌ها