کد خبر : 1860548 | 30 آذر 1401 ساعت 18:20 | 26.2K بازدید | 4 دیدگاه

مثل قانون بوسمن برای فوتبالیست ها

لاپورتا: حکم دادگاه لوکزامبورگ تاریخی می‌شود

رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است حکم نهایی دادگاه لوکزامبورگ در مورد سوپرلیگ اروپا، یک قبل و بعد در فوتبال باشگاهی اروپا ایجاد خواهد کرد.

لاپورتا: حکم دادگاه لوکزامبورگ تاریخی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که آتاناسیوس رانتوس، دادستان دادگاه لوکزامبورگ، بر اساس گزارش و ارزیابی اولیه اعلام کرد که سوپرلیگ اروپا بدون اجازه یوفا قابل برگزاری نخواهد بود. 

به این ترتیب و بر اساس حکم دادگاه دادگستری اروپا، یوفا می تواند باشگاه های حاضر در سوپرلیگ را از شرکت در تمام رقابت های باشگاه اروپا محروم کند که بدترین خبر برای رئال، بارسا و یوونتوس، موسسان سوپرلیگ اروپا بود. این حکم قطعی نیست و علیه آن فرجام خواهی شده است.

1754158

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در ضیافت ویژه قبل از سال نو میلادی و در مورد این حکم گفت:«معتقدم در بهار آینده به یک راه حل درست و مسالمت آمیز در این رابطه خواهیم رسید. هدف ما اصلاح روش مدیریتی فوتبال و جذاب تر شدن این ورزش است. حکم نهایی دادگاه لوکزامبورگ می تواند قبل و بعدی در فوتبال باشگاهی اروپا ثبت کند. دقیقا مثل قانون بوسمن که در نقل و انتقالات بازیکنان نقطه عطف بزرگی ایجاد کرد و تاریخی شد.»

لاپورتا همچنین در مورد اهداف اصلی بارسا در فصل جاری نیز صحبت کرد:« ما باید قهرمان لالیگا شویم و این را ژاوی و همه بازیکنان می دانند. بارسلونا تیمی در حال بازسازی است و پروسه ای را شروع کرده ایم که برای امیدوار ماندن به ادامه آن، باید قهرمانی لالیگا را کسب کنیم. لالیگا اولویت بارسلونا در فصل جاری است.»

دیدگاه‌ها