کد خبر : 1860556 | 30 آذر 1401 ساعت 18:53 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

شان داوران را پایین نیاورید

علوی: داوران ما نباید از ایرپاد استفاده کنند!

مدیر ‌تیم فولاد می‌گوید تنها به دیدار برابر ذوب‌آهن فکر می‌کنند و امیدوار به موفقیت در این دیدار هستند.

علوی: داوران ما نباید از ایرپاد استفاده کنند!

به گزارش ورزش سه، سید محمد علوی مدیر تیم فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص دیدار با نفت مسجدسلیمان و پیروزی در این دیدار گفت: دیدار سختی بود و به سه امتیاز آن برای بازگشت به جدول نیاز داشتیم. فکر می‌کنم در دیدارهای قبلی به هیچ عنوان به امتیازاتی که حقمان بود نرسیدیم و ۷-۸ امتیاز را به راحتی و با بدشانسی، بی دقتی یا اشتباهات داوری از دست دادیم که اگر آن امتیازات را داشتیم اکنون جایگاهمان در جدول متفاوت بود.

وی افزود: گذشته را فراموش کرده‌ایم و لیگ برای ما از دیدار با نفت مسجدسلیمان شروع شد و اکنون تنها به دیدار با ذوب‌آهن فکر می‌کنیم . دو‌ دیدار دوستانه خوب در دبی داشتیم که سطح فنی و تجربه تیم مارا بالاتر برد و در ادامه لیگ برتر و جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تاثیر آن را بیشتر خواهید دید. امیدوار هستیم تا در دیدار برابر ذوب‌آهن به موفقت برسیم و در هفته‌های پایانی امتیازاتی که عقب افتادیم را جبران کنیم.

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقه گفت: شرایط در مسجدسلیمان خیلی خوبید، هم زمین چمن نسبت به گذشته بهتر شده بود و هم دیگر امکانات میزبانی که جا دارد از مسئولان تیم نفت و هیات فوتبال مسجدسلیمان تشکر کنیم. آقای صالحیان ناظر بازی نیز به برگزاری هرچه بهتر مسابقه کمک کرد که از او‌نیز بابت این مدیریت مسابقه ممنون هستیم.

علوی در خصوص داوری گفت: آقای صفایی یک داوری بی نقص انجام داد، در نزدیکی تمامی صحنه‌ها حضور داشت و کارشناسان داوری هم تمامی تصمیمات او را تایید کردند. اما یک موضوع ناراحت کننده برای من در این دیدار بود، اینکه داوران از ایرپاد استفاده می‌کردند تا باهم در ارتباط باشند. همین مسائل کوچک باید حل شود تا به فوتبال روز‌دنیا نزدیک شویم. اینکه وی ای آر هنوز‌نیامده یکی از مشکلات فوتبال ماست اما می‌توانیم امکانات ابتدایی برای داوران فراهم کنیم تا با استفاده از سیستم صوتی در ارتباط باشند و استفاده‌ از ایرپاد در شان داوران ما نیست. امیدواریم مسئولین فدراسیون و کمیته داوران برای این موضوع فکری کنند تا این‌مشکل کوچک‌اما مهم نیز حل شود.

نویسنده: محمدصادق شاملو

دیدگاه‌ها