کد خبر : 1860599 | 01 دی 1401 ساعت 09:40 | 87.5K بازدید | 39 دیدگاه

درخواست مسی از PSG: جام قهرمانی را به پاریس بیاورم!

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، از مدیران پاری سن ژرمن درخواست کرده که مراسمی را به مناسبت قهرمانی او در جام جهانی برگزار کنند.

درخواست مسی از PSG: جام قهرمانی را به پاریس بیاورم!

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر پس از سال‌ها انتظار باعث شد که مسی به رویایش برای فتح این جام جامه عمل بپوشاند. 
این اتفاق موجی از شادی باورنکردنی را در میان مردم آرژانتین به همراه داشت و باعث شد که آنها چند شبانه‌روز به جشن و پایکوبی مشغول شوند و خیابان‌های شهرهای مختلف این کشور شاهد این خوشحالی مردم بود. 
مسی نیز در مراسم جشنی که پس از فتح این جام در دوحه و همچنین پس از بازگشت به خانه در بوئنوس آیرس برگزار شد نشان داد که از خوشحالی در پوستش نمی‌گنجد و این پیروزی از اهمیت خاصی برایش برخودار است. 

1783784

حالا سایت گل مدعی شده است که این پایان جشن و شادی این ستاره آرژانتینی نیست و او از مدیران پاری سن ژرمن درخواست کرده که جام قهرمانی را با خودش به این باشگاه بیاورد و پیش از اولین بازی که قرار است بار دیگر در ترکیب این تیم به میدان برود آن را به هوادارانش و تماشاگران حاضر در ورزشگاه نشان دهد. 
این اتفاقی رایج پس از فتح عناوین فردی مانند توپ طلاست که هر بازیکن پیش از بازی این دستاورد مهم را با تماشاگران در مستطیل سبز به اشتراک می‌گذارد اما مطرح کردن این درخواست پس از قهرمانی در جام جهانی کمی عجیب و جالب به نظر می‌رسد. 
مدیران باشگاه پاری سن ژرمن هنوز پاسخی به این درخواست مسی نداده‌اند و مشخص نیست که واکنش آنها به این موضوع چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها