کد خبر : 1860601 | 01 دی 1401 ساعت 09:50 | 29.3K بازدید | 5 دیدگاه

فشار پرتغال به مورینیو: رم را رها کن

فدراسیون فوتبال پرتغال در تلاش است تا ژوزه مورینیو، سرمربی رم، را برای قبول هدایت تیم ملی کشورش متقاعد کند.

فشار پرتغال به مورینیو: رم را رها کن

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال پس از پایان جام جهانی 2022 قطر و حذف از مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به همکاری با فرناندو سانتوس پایان داد. 
مدیران فوتبال این کشور به دنبال یافتن سرمربی جدید برای این تیم هستند و از همان ابتدا بسیاری از رسانه‌ها اعلام کردند که مورینیو گزینه اصلی برای قبول هدایت این تیم است. 
این در حالی است که این مربی پرتغالی در حال حاضر هدایت رم را برعهده دارد و تا ژوئن 2024 نیز با این باشگاه قرارداد دارد و پیش از این نیز بارها تاکید کرده بود که قصد ندارد به هیچ وجه این باشگاه را ترک کند اما در مورد قبول هدایت تیم ملی شاید شرایط تا حد زیادی متفاوت باشد. 

1753004

اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که فدراسیون فوتبال پرتغال فشارها بر مورینیو را افزایش داده است تا هرچه سریع‌تر درباره این موضوع تصمیم بگیرد و به این نتیجه برسد که آیا آماده است برای هدایت تیم ملی به باشگاه رم اعلام کند که قصد قطع همکاری با آنها را دارد یا خیر. 
گفته می‌شود مدیران فدراسیون فوتبال پرتغال آماده هستند که به او اجازه دهند تا پایان فصل جاری روی نیمکت جالوروسی حضور داشته باشد و فعلا روی ژرژ، سرمربی تیم زیر 21 سال پرتغال، به عنوان سرمربی موقت تیم بزرگسالان انتخاب شود تا مورینیو بتواند در پایان فصل به جمع این تیم اضافه شود. 
هنوز مشخص نیست که پاسخ مورینیو به درخواست ارائه شده از سوی پرتغال چیست و آیا او آماده است رم را برای قبول این مسئولیت جذاب ترک کند یا خیر.

دیدگاه‌ها